logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Śnieżka rozstrzygnie konkurs dla uczniów
21.06.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Śnieżka rozstrzygnie konkurs dla uczniów



Do 23 czerwca trwa konkurs dla uczniów szkół podstawowych zorganizowany przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Jedna ze 133 szkół uczestniczących w konkursie otrzyma nagrodę – wielofunkcyjne boisko.

Aby wziąć udział w głosowaniu, należy wejść na www.koloroweboiska.pl, zarejestrować się i zagłosować na najlepszą pracę konkursową prezentującą wykonane przez uczniów wymarzone boisko szkolne. Dziesięć szkół, które do 23 czerwca otrzymają największą liczbę głosów przejdzie do drugiego etapu konkursu, w którym zwycięzcę oraz zdobywców II i III nagrody wyłoni jury.

Wyniki siódmej edycji konkursu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” zostaną opublikowane na stronie konkursowej 28 czerwca, a po wakacjach odbędzie się oficjalne otwarcie boiska.

Szkoła, która zajmie II miejsce, otrzyma zestaw do unihokeja, stół do tenisa, komplet strojów sportowych, bramki, komplet piłek i zestaw farb Śnieżka. Za III miejsce szkoła zostanie nagrodzona zestawem do unihokeja, stołem do tenisa, kompletem piłek oraz farbami Śnieżka. Nagrodą dla pozostałych szkół z pierwszej dziesiątki są farby ufundowane przez Śnieżkę.

Celem programu jest popularyzowanie idei aktywnego spędzania wolnego czasu. Akcja skierowana jest do szkół podstawowych z małych miejscowości, które nie mają profesjonalnego boiska szkolnego.

W ramach kampanii boiska zostały wybudowane w Juchnowcu Górnym (woj. podlaskie; 2012 r.), Górze (woj. wielkopolskie; 2011 r.), Kaznowie (woj. lubelskie, 2010 r.), Ogardach (woj. lubuskie; 2009 r.), Bobrówku (woj. lubuskie; 2008 r.) i Turznie (woj. kujawsko-pomorskie; 2007 r.).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek