Do 23 czerwca trwa konkurs dla uczniów szkół podstawowych zorganizowany przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Jedna ze 133 szkół uczestniczących w konkursie otrzyma nagrodę – wielofunkcyjne boisko.
Aby wziąć udział w głosowaniu, należy wejść na www.koloroweboiska.pl, zarejestrować się i zagłosować na najlepszą pracę konkursową prezentującą wykonane przez uczniów wymarzone boisko szkolne. Dziesięć szkół, które do 23 czerwca otrzymają największą liczbę głosów przejdzie do drugiego etapu konkursu, w którym zwycięzcę oraz zdobywców II i III nagrody wyłoni jury.
Wyniki siódmej edycji konkursu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” zostaną opublikowane na stronie konkursowej 28 czerwca, a po wakacjach odbędzie się oficjalne otwarcie boiska.
Szkoła, która zajmie II miejsce, otrzyma zestaw do unihokeja, stół do tenisa, komplet strojów sportowych, bramki, komplet piłek i zestaw farb Śnieżka. Za III miejsce szkoła zostanie nagrodzona zestawem do unihokeja, stołem do tenisa, kompletem piłek oraz farbami Śnieżka. Nagrodą dla pozostałych szkół z pierwszej dziesiątki są farby ufundowane przez Śnieżkę.
Celem programu jest popularyzowanie idei aktywnego spędzania wolnego czasu. Akcja skierowana jest do szkół podstawowych z małych miejscowości, które nie mają profesjonalnego boiska szkolnego.
W ramach kampanii boiska zostały wybudowane w Juchnowcu Górnym (woj. podlaskie; 2012 r.), Górze (woj. wielkopolskie; 2011 r.), Kaznowie (woj. lubelskie, 2010 r.), Ogardach (woj. lubuskie; 2009 r.), Bobrówku (woj. lubuskie; 2008 r.) i Turznie (woj. kujawsko-pomorskie; 2007 r.).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”