Niewątpliwie przydatne w przypadku posiadania psa akcesorium, jakim jest smycz, służyło za gadżet malezyjskiej kampanii zachęcającej do adopcji bezdomnych zwierząt. Było jednak dystrybuowane w nietypowy sposób. Smycze, powieszone przed zdjęciami psów w ciasnych pomieszczeniach, tworzyły kraty boksów. Zdejmując je, przechodnie w symboliczny sposób uwalniali zwierzęta.
Obok wielkoformatowego zdjęcia umieszczone było stoisko informacyjne, gdzie od przedstawicieli organizacji SPCA, nadawcy kampanii, można było uzyskać informacje na temat możliwości przygarnięcia zwierząt. Do tej formy pomocy odnosiło się hasło kampanii „Take a leash, give a life. Adopt a great companion today” ("Weź smycz, daj życie. Adoptuj dziś wspaniałego towarzysza").
Akcja wzbudziła zainteresowanie w tradycyjnych mediach i na serwisach społecznościowych. SPCA w ciągu miesiąca odnotowała 500% wzrost liczby pytań o adopcję.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna