Symbol wiadomości tekstowej jest przedstawiony w formie koperty z tektury, materiału lub drewna. Plakaty obrazują realne rzeczy, które dzięki wysłaniu SMS-ów zostaną dostarczone ludziom objętym opieką fundacji Misr El-Kheir (MEK). Kreacja zrealizowana przez egipską agencję Mahdys w prosty i bardzo czytelny sposób wizualizuje, na co przełożone zostaną wirtualne wiadomości. Hasła za pomocą matematycznego równania pokazują, co dzięki prostej czynności wysłania SMS-a trafi do potrzebujących: SMS=Blanket, SMS=clothes, SMS=Food Carton, SMS=Ceiling (SMS=koc, SMS=ubrania, SMS=karton żywności, SMS=dach). Kampania pod nazwą „SMS” została zbudowana za pomocą jednej z marketingowych technik przedstawiania niematerialnych usług w postaci fizycznych artefaktów. Taki zabieg pomaga darczyńcom poznać i lepiej zapamiętać zakres i sposób działania danej firmy.
Egipska organizacja Misr El-Kheir prowadzi szeroko zakrojoną działalność pomocową i rozwojową. Założona w roku 2007 fundacja zajmuje się przede wszystkim dążeniem do budowania silnego odpowiedzialnego społeczeństwa. W tym celu prowadzi projekty w dziedzinie edukacji, zdrowia, solidarności społecznej oraz badań naukowych. Fundacja Misr El-Kheir zarządza również pieniędzmi pozyskanymi z istniejącego w krajach muzułmańskich podatkowi od dochodu przeznaczanemu na cele charytatywne – zakat. Jest to forma obowiązkowej jałmużny.
Sandra Sych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik