Chwila nieuwagi i wpadną w przepaść – te samochody narażone są na niebezpieczeństwo. Trzy plakaty prezentują pojazdy będące o krok od zmiażdżenia.
Nowa Kampania organizacji Accident Prevention Network apeluje w ten sposób o bezpieczne zachowanie się podczas prowadzenia samochodu. Zwraca tu szczególną uwagę na problem pisania sms-ów podczas jazdy. Hasło projektu głosi: „Text a letter. Lose vision of 64 meters of road” („Napisz choć jedną literę. Strać z oczu 64 metry drogi”) Odległość ta na plakatach zilustrowana została jako wyrwa w drodze w kształcie litery, którą właśnie wpisał do swojego telefonu kierowca. Wymowność kampanii docenili krytycy, nagradzając ją na festiwalu w Cannes w kategorii Prasa.
„Text a letter” („Napisz choć jedną literę”) jest dziełem agencji Ogilvy z Bangkoku.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej