Chwila nieuwagi i wpadną w przepaść – te samochody narażone są na niebezpieczeństwo. Trzy plakaty prezentują pojazdy będące o krok od zmiażdżenia.
Nowa Kampania organizacji Accident Prevention Network apeluje w ten sposób o bezpieczne zachowanie się podczas prowadzenia samochodu. Zwraca tu szczególną uwagę na problem pisania sms-ów podczas jazdy. Hasło projektu głosi: „Text a letter. Lose vision of 64 meters of road” („Napisz choć jedną literę. Strać z oczu 64 metry drogi”) Odległość ta na plakatach zilustrowana została jako wyrwa w drodze w kształcie litery, którą właśnie wpisał do swojego telefonu kierowca. Wymowność kampanii docenili krytycy, nagradzając ją na festiwalu w Cannes w kategorii Prasa.
„Text a letter” („Napisz choć jedną literę”) jest dziełem agencji Ogilvy z Bangkoku.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy