Chwila nieuwagi i wpadną w przepaść – te samochody narażone są na niebezpieczeństwo. Trzy plakaty prezentują pojazdy będące o krok od zmiażdżenia.
Nowa Kampania organizacji Accident Prevention Network apeluje w ten sposób o bezpieczne zachowanie się podczas prowadzenia samochodu. Zwraca tu szczególną uwagę na problem pisania sms-ów podczas jazdy. Hasło projektu głosi: „Text a letter. Lose vision of 64 meters of road” („Napisz choć jedną literę. Strać z oczu 64 metry drogi”) Odległość ta na plakatach zilustrowana została jako wyrwa w drodze w kształcie litery, którą właśnie wpisał do swojego telefonu kierowca. Wymowność kampanii docenili krytycy, nagradzając ją na festiwalu w Cannes w kategorii Prasa.
„Text a letter” („Napisz choć jedną literę”) jest dziełem agencji Ogilvy z Bangkoku.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku