Reklamy niemieckiej kampanii organizacji NOAH Menschen für Tiere e.V. (NOAH Ludzie dla zwierząt) stylizowane są na eleganckie reklamy perfum i kosmetyków wysokiej klasy. Przedstawiają flakony z perfumami i ich loga, z tą różnicą, wobec znanych reklam, że w buteleczkach znajdują się martwe zwierzęta, a w ich nazwach okrutne słowa – „morderstwo”, „tortury”, „ofiara” – obrazująca cierpienie, jakiego doświadczają zwierzęta przy produkcji luksusowych wyrobów. Kampanię wyrażającą sprzeciw wobec testowaniu kosmetyków na zwierzętach prowadzono w okresie przedświątecznym w grudniu 2008 roku, równolegle z jej odsłoną prasową. Obie zwracały uwagę konsumentów na wagę ich odpowiedzialnych wyborów zakupowych.
Agencja Jung von Matt/Elbe, odpowiedzialna za realizację kampanii, powieliła w niej pomysł zrealizowany wcześniej w Holandii przez agencję Publicis Dialog.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy