Reklamy niemieckiej kampanii organizacji NOAH Menschen für Tiere e.V. (NOAH Ludzie dla zwierząt) stylizowane są na eleganckie reklamy perfum i kosmetyków wysokiej klasy. Przedstawiają flakony z perfumami i ich loga, z tą różnicą, wobec znanych reklam, że w buteleczkach znajdują się martwe zwierzęta, a w ich nazwach okrutne słowa – „morderstwo”, „tortury”, „ofiara” – obrazująca cierpienie, jakiego doświadczają zwierzęta przy produkcji luksusowych wyrobów. Kampanię wyrażającą sprzeciw wobec testowaniu kosmetyków na zwierzętach prowadzono w okresie przedświątecznym w grudniu 2008 roku, równolegle z jej odsłoną prasową. Obie zwracały uwagę konsumentów na wagę ich odpowiedzialnych wyborów zakupowych.
Agencja Jung von Matt/Elbe, odpowiedzialna za realizację kampanii, powieliła w niej pomysł zrealizowany wcześniej w Holandii przez agencję Publicis Dialog.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Same nie znikną
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD