logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.02.2012

Śmierć podaje zapalniczkę



W samym środku udanej zabawy w klubie można spotkać śmierć – przerażającą kostuchę. Wystarczy sięgnąć po papierosa…

Nietypową rozrywkę zapewniła palaczom papierosów z Peru organizacja CEDRO (Centrum Edukacji i Informacji na rzecz Profilaktyki Uzależnień). Przebrany za śmierć aktor czekał na gości wybranych barów, klubów i kawiarni. Gdy tylko dostrzegał kogoś, kto sięga po papierosa, natychmiast pojawiał się obok, podawał ogień, a na pamiątkę zostawiał zapalniczkę z przepowiednią „Me lo devuelves luego” („Niedługo mi to oddasz”).

Kampanię „Do zobaczenia wkrótce” zrealizowano w dwóch odsłonach: w czasie czterech weekendów w czerwcu 2011 roku oraz czterech weekendów w lutym br. Celem kampanii jest walka z nałogiem palenia papierosów.

Kampania wywołała duże zainteresowanie odbiorców. Liczba wejść na stronę internetową CEDRO, dokąd kierowano odbiorców akcji, wzrosła o 40%. Co trzecia osoba, która natknęła się na aktora przebranego za śmierć, wyrzuciła papierosa.

Według ustaleń CEDRO palenie papierosów zabija w Peru codziennie 25 osób.
K.Zawadzka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
See you soon
Czas:
2012.2.1 - 2012.2.29
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Peru
Nadawca:
CEDRO
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Cafeína (Peru)
Adresaci:
Osoby palące papierosy, klienci pubów
Hasło kampani:
Me lo devuelves luego (Niedługo mi to oddasz);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek