logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Śmierć karze śmierci
14.06.2010
Tematy: Kampanie, Francja, Prawa człowieka

Śmierć karze śmierci

Your browser does not support the video tag.


Miło się ogląda jak woskowe figury katów (wielkości naturalnej) nawołujących i przygotowujących się do wykonania egzekucji, rozpływają się.

Śmierć dla kary śmierci postuluje francuski oddział Amnesty International za pomocą 1-minutowego filmu, w którym pod wpływem ciepła świeczki z logo AI okrutny świat znika i nie dochodzi do tragicznego finału. Dopóki istnieje nadzieja i pamięć, a za tym idą działania, choćby w postaci monitorowania działań polityków i wysyłania do nich licznych petycji z całego świata, dopóty jest szansa, że 58 krajów, w których wykonuje się wyroki kary śmierci, odejdzie od tej praktyki.

Film przedstawia cztery powszechnie stosowane metody wykonywania wyroku kary śmierci w następujących krajach: Chiny, Libia, Syria, Wietnam, Jemen – zastrzelenie; Bangladesz, Botswana, Egipt, Iran, Japonia, Korea Północna, Malezja, Singapur, Sudan, Syria – powieszenie; Arabia Saudyjska – ścięcie głowy, Stany Zjednoczone – krzesło elektryczne.



Nazwa kampanii:
Death to the death penalty
Czas:
2010.6.10 - 2010.6.25
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
TBWA\Paris
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
139 countries have wiped out the death penalty. Only 58 are left to convince. (139 krajów zniosło karę śmierci. Do przekonania pozostało tylko 58.)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek