logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Śmieci są jak króliki
10.12.2007
Tematy: Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko

Śmieci są jak króliki



Śmieci są zadziwiająco podobne do królików – i wyglądem i prędkością rozmnażania się. Do takiego ciekawego wniosku doszli twórcy kampanii "Garbage multiplies" przeprowadzonej w Kalkucie. Plakat kampanii przedstawia stertę worków wypełnionych śmieciami, które kształtem przypominają stado królików. Ta dość jasna metafora doskonale odwołuje się do problemu zanieczyszczenia, z jakim zmaga się Kalkuta i inne miasta.

Obywatele Indii są niechlubnymi liderami w zaśmiecaniu ulic i nie segregowaniu odpadów. Mieszkańcy Kalkuty nie segregują odpadów, bo w większości pozbywają się ich wymiatając je po prostu poza granicę własnej posesji. Resztki jedzenia, zużyte opakowania i krowie odchody – to widok dość często spotykany na ulicach tego miasta.

Jak ograniczyć ilość wyrzucanych śmieci? Sposobów jest wiele. Jednym z nich jest pojedyncze pakowanie produktów. Niektóre towary, jak chociażby pasta do zębów czy krem mają podwójne opakowanie (tubka + karton). Wsparcie marek oferujących pojedyncze opakowania może korzystnie wpłynąć na ilość odpadków. Kolejnym sposobem jest ograniczenie zużycia jednorazowych opakowań foliowych. A mieszkańcy Indii powinni zacząć choćby od pakowania śmieci do worków i składowania ich w przeznaczonych do tego miejscach.
J.Tarkul



Nazwa kampanii:
Garbage
Czas:
2007.12.1 - 2007.12.18
Nadawca:
Concern for Calcutta
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (Kolkata)
Adresaci:
Mieszkańcy Kalkuty
Hasło kampani:
Garbage multiplies





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek