„We all ride for our own reasons, but we all want the same thing: a better future for bicycling.” („Każdy ma swój powód, dla którego jeździ na rowerze, ale wszyscy chcemy tego samego- lepszej przyszłości dla cyklistów)” – brzmi motto akcji People for Bikes, którą prowadzą wspólnie Bikes Belong Coalition i agencja reklamowa Colle+McVoy. Celem tej inicjatywy jest stworzenie ruchu społecznego na rzecz poprawy warunków poruszania się rowerem. Cykliści są zachęcani do podpisania na stronie peopleforbikes.org deklaracji poparcia.
People for Bikes ogłosiło Tydzień Jazdy Rowerem do Pracy (16-20 maj). Trzy przygotowane na tę okazję plakaty, zestawiały jazdę rowerem z biurowym otoczeniem. Trudno jednak uwierzyć, aby ślad smaru na łydce zachęcał dbające o elegancję kobiety do jeżdżenia na rowerze.
Pozytywnych wrażeń dostarcza za to spot kampanii pełen ludzi różniących się wiekiem, płcią, kolorem skóry, strojem. Łączy ich środek transportu. Obrazom towarzyszy wiersz „If I ride”, będący peanem na cześć bicykli.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala