logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Wielka Brytania, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
   ──────  16.01.2008

Smalec, bigos i schabowy

Your browser does not support the video tag.


Perły polskie czyli m.in. golonkę, mielonego i Janosika zachwala kampania przypominająca o Polsce. 15 stycznia 2008 r. ruszyła telewizyjna kampania ,,Pochwalmy się Polską", skierowana do rodowitych mieszkańców Wielkiej Brytanii oraz pracujących tam Polaków. Jej celem jest zachęcenie obydwu tych grup do przyjazdu na krótki wypoczynek do Polski.

Utrzymany w piłkarskiej formule spot, z głosem Dariusza Szpakowskiego, prezentuje największe (???) atuty naszego kraju. Jego emisja przewidziana jest na kanałach: TV Polonia i Polsat 2 oraz na portalu internetowym iTVP. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie kampania prasowa „Zabierz kolegę", która pojawi się w popularnych tytułach prasy brytyjskiej („The Observer", ,,The Guardian", ,,The Daily Telegraph", ,,The Sunday Telegraph"). Całości towarzyszyć będzie konkurs na stronie internetowej www.pochwalmysiepolska.pl

Profesor Bralczyk dla gazety.pl: – To ironia? – zapytał tuż po obejrzeniu spotu – To cepeliowsko-karczmiana wizja Polski. Ten spot jest adresowany raczej do osób ceniących proste wartości lub przewrotnych intelektualistów. Wątpię, żeby młodzi emigranci ekscytowali się żurkiem i kwaśnicą. Ta przewaga folkloru budzi mój niesmak. W tym spocie dobre jest tylko słowo "gościnny", bo kojarzy się z naszą narodową cechą. Broni się jeszcze "mariacki" i "oscypek", ale ta reszta? Przecież od tego zestawu można dostać niestrawności! Nie ma gorszych uproszczeń niż "Polska to bigos". A swoją drogą "bigos" to słowo pochodzenia niemieckiego.

Budżet całej kampanii wyniósł pół miliona złotych. Kreację wraz z stroną internetową przygotowała agencja Orbita Nowe Media (Grupa BBDO Warszawa). Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych zorganizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Czas jej trwania przewidziany jest do połowy lutego 2008.
opr. mateoosz, zoja


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pochwalmy się Polską
Czas:
2008.1.15 - 2008.2.15
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Polska, Wielka Brytania
Nadawca:
Polska Organizacja Turystyczna
Media:
Telewizja, prasa, internet
Wykonawca:
Orbita Nowe Media
Adresaci:
Polacy przebywający w Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
Mamy powody do dumy. Pochwalmy się Polską





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek