logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Wielka Brytania, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
   ──────  16.01.2008

Smalec, bigos i schabowy

Your browser does not support the video tag.


Perły polskie czyli m.in. golonkę, mielonego i Janosika zachwala kampania przypominająca o Polsce. 15 stycznia 2008 r. ruszyła telewizyjna kampania ,,Pochwalmy się Polską", skierowana do rodowitych mieszkańców Wielkiej Brytanii oraz pracujących tam Polaków. Jej celem jest zachęcenie obydwu tych grup do przyjazdu na krótki wypoczynek do Polski.

Utrzymany w piłkarskiej formule spot, z głosem Dariusza Szpakowskiego, prezentuje największe (???) atuty naszego kraju. Jego emisja przewidziana jest na kanałach: TV Polonia i Polsat 2 oraz na portalu internetowym iTVP. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie kampania prasowa „Zabierz kolegę", która pojawi się w popularnych tytułach prasy brytyjskiej („The Observer", ,,The Guardian", ,,The Daily Telegraph", ,,The Sunday Telegraph"). Całości towarzyszyć będzie konkurs na stronie internetowej www.pochwalmysiepolska.pl

Profesor Bralczyk dla gazety.pl: – To ironia? – zapytał tuż po obejrzeniu spotu – To cepeliowsko-karczmiana wizja Polski. Ten spot jest adresowany raczej do osób ceniących proste wartości lub przewrotnych intelektualistów. Wątpię, żeby młodzi emigranci ekscytowali się żurkiem i kwaśnicą. Ta przewaga folkloru budzi mój niesmak. W tym spocie dobre jest tylko słowo "gościnny", bo kojarzy się z naszą narodową cechą. Broni się jeszcze "mariacki" i "oscypek", ale ta reszta? Przecież od tego zestawu można dostać niestrawności! Nie ma gorszych uproszczeń niż "Polska to bigos". A swoją drogą "bigos" to słowo pochodzenia niemieckiego.

Budżet całej kampanii wyniósł pół miliona złotych. Kreację wraz z stroną internetową przygotowała agencja Orbita Nowe Media (Grupa BBDO Warszawa). Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych zorganizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Czas jej trwania przewidziany jest do połowy lutego 2008.
opr. mateoosz, zoja


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pochwalmy się Polską
Czas:
2008.1.15 - 2008.2.15
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Polska, Wielka Brytania
Nadawca:
Polska Organizacja Turystyczna
Media:
Telewizja, prasa, internet
Wykonawca:
Orbita Nowe Media
Adresaci:
Polacy przebywający w Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
Mamy powody do dumy. Pochwalmy się Polską





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek