Eksperci w dziedzinie muzyki – Amy Winehouse, Annie Lennox, Bobby McFerrin, Michael Bublé, Common, Dave Stewart, Dionne Warwick, Franka Potente, Plácido Domingo, Joss Stone i Moby – wzięli udział w kampanii Hear The World zainicjowanej przez firmę Phonak, uświadamiającej wagę słuchu i konieczność dbania o niego. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że co najmniej 250 mln osób ma problemy ze słuchem.
Ambasadorów akcji fotografował Bryan Adams. Kampania rozpoczęła się w 2006 roku w Szwajcarii, skąd rozszerza swój zasięg na inne kraje całego świata.
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa












