Eksperci w dziedzinie muzyki – Amy Winehouse, Annie Lennox, Bobby McFerrin, Michael Bublé, Common, Dave Stewart, Dionne Warwick, Franka Potente, Plácido Domingo, Joss Stone i Moby – wzięli udział w kampanii Hear The World zainicjowanej przez firmę Phonak, uświadamiającej wagę słuchu i konieczność dbania o niego. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że co najmniej 250 mln osób ma problemy ze słuchem.
Ambasadorów akcji fotografował Bryan Adams. Kampania rozpoczęła się w 2006 roku w Szwajcarii, skąd rozszerza swój zasięg na inne kraje całego świata.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem