Na skraju jezdni, tuż przy chodniku leżą ludzie – z ich uszu wypływa cienka linia krwi ukształtowana na wzór kabla od słuchawek. Australijska Rada Pieszych zwraca uwagę na to, jak niebezpieczne może być głośne słuchanie muzyki podczas poruszania się w przestrzeni miejskiej.
W ramach kampanii „Stop Look Listen Think” (Zatrzymaj się. Rozejrzyj. Posłuchaj. Pomyśl), australijski oddział międzynarodowej agencji DDB przygotował trzy kreacje. Są dość drastyczne,a ich celem jest przestraszenie odbiorców. – Rozwaga jest potrzebna zwłaszcza podczas przechodzenia przez ruchliwe ulice – tłumaczą plakaty. Zbyt głośne słuchanie muzyki powoduje, że przechodzień nie słyszy dźwięków otoczenia – np. nadjeżdżającego samochodu, pisku opon. Kreacjom towarzyszy hasło: „Don’t tune out. Stop. Look. Listen. Think.” (Nie wyłączaj się się. Zatrzymaj się. Rozejrzyj. Posłuchaj. Pomyśl.).
Adam Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…