Na skraju jezdni, tuż przy chodniku leżą ludzie – z ich uszu wypływa cienka linia krwi ukształtowana na wzór kabla od słuchawek. Australijska Rada Pieszych zwraca uwagę na to, jak niebezpieczne może być głośne słuchanie muzyki podczas poruszania się w przestrzeni miejskiej.
W ramach kampanii „Stop Look Listen Think” (Zatrzymaj się. Rozejrzyj. Posłuchaj. Pomyśl), australijski oddział międzynarodowej agencji DDB przygotował trzy kreacje. Są dość drastyczne,a ich celem jest przestraszenie odbiorców. – Rozwaga jest potrzebna zwłaszcza podczas przechodzenia przez ruchliwe ulice – tłumaczą plakaty. Zbyt głośne słuchanie muzyki powoduje, że przechodzień nie słyszy dźwięków otoczenia – np. nadjeżdżającego samochodu, pisku opon. Kreacjom towarzyszy hasło: „Don’t tune out. Stop. Look. Listen. Think.” (Nie wyłączaj się się. Zatrzymaj się. Rozejrzyj. Posłuchaj. Pomyśl.).
Adam Kolasa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu