logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Słodkie Święto Pracy
01.05.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka

Słodkie Święto Pracy



1 maja kojarzy się nam na ogół z komunizmem i wielotysięcznymi pochodami, podczas których tłum ludzi niósł czerwone transparenty. Słowem – jest to dla nas symbol opresji i przymusu.

Tymczasem w innych krajach i na innych kontynentach odbiór tego święta jest zupełnie inny. Nigeryjska kampania zrealizowana na zamówienie marki Peak Chocolate przypomina, że Święto Pracy to przede wszystkim święto odpoczynku od pracy, do czego każda zatrudniona osoba ma ustawowe prawo. Hasło kampanii, Pozwól, by frajda wzięła górę, ma oczywiście podtekst konsumpcyjny – marka zachęca, by czas wolny spędzać razem z nią. Niemniej wezwanie, jakie się za tym kryje, ma charakter jak najbardziej uniwersalny.

prawa człowieka konsumpcjonizm konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Praca i polityka zatrudnienia print Nigeria czekolada urlop czas wolny odpoczynek Święto Pracy


Nazwa kampanii:
Worker's Day
Czas:
2022.5.1
Nadawca:
Peak Chocolate
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Lagos, Nigeria





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek