Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
Słodkie Święto Pracy
1 maja kojarzy się nam na ogół z komunizmem i wielotysięcznymi pochodami, podczas których tłum ludzi niósł czerwone transparenty. Słowem – jest to dla nas symbol opresji i przymusu.
Tymczasem w innych krajach i na innych kontynentach odbiór tego święta jest zupełnie inny. Nigeryjska kampania zrealizowana na zamówienie marki Peak Chocolate przypomina, że Święto Pracy to przede wszystkim święto odpoczynku od pracy, do czego każda zatrudniona osoba ma ustawowe prawo. Hasło kampanii, Pozwól, by frajda wzięła górę, ma oczywiście podtekst konsumpcyjny – marka zachęca, by czas wolny spędzać razem z nią. Niemniej wezwanie, jakie się za tym kryje, ma charakter jak najbardziej uniwersalny.
Nazwa kampanii:
Worker's Day
Czas:
2022.5.1
Nadawca:
Peak Chocolate
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Lagos, Nigeria
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze