Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
────── 01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
1 maja kojarzy się nam na ogół z komunizmem i wielotysięcznymi pochodami, podczas których tłum ludzi niósł czerwone transparenty. Słowem – jest to dla nas symbol opresji i przymusu.
Tymczasem w innych krajach i na innych kontynentach odbiór tego święta jest zupełnie inny. Nigeryjska kampania zrealizowana na zamówienie marki Peak Chocolate przypomina, że Święto Pracy to przede wszystkim święto odpoczynku od pracy, do czego każda zatrudniona osoba ma ustawowe prawo. Hasło kampanii, Pozwól, by frajda wzięła górę, ma oczywiście podtekst konsumpcyjny – marka zachęca, by czas wolny spędzać razem z nią. Niemniej wezwanie, jakie się za tym kryje, ma charakter jak najbardziej uniwersalny.
Nazwa kampanii:
Worker's Day
Czas:
2022.5.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Peak Chocolate
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
26.05.2023
Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
25.05.2023
Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta