Miejska dżungla bywa niebezpieczna, szczególnie, kiedy przybywa coraz więcej samochodów, rowerów, ale także zdekoncentrowanych przechodniów, zajętych telefonami czy tabletami. Kreacja pod nazwą „Tired faces” („Zmęczone twarze”) jest skierowana do wszystkich uczestników ruchu.
Głównym nośnikiem akcji są plakaty w monotonnych i ciemnych barwach. Spoglądają z nich twarze bez wyrazu. Obraz uzupełniono o krótkie hasła, które miały być w założeniach oryginalne i żartobliwe, jednak nie każdego rozbawią (np. „Pedestrians don’t come with airbags” – „Piesi nie są wyposażeni w poduszki powietrzne„). Plakaty nie przyciągają uwagi.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy