────── 04.11.2020
Skup się na drodze
Rozmawiamy, wysyłamy wiadomości, robimy zdjęcia, bawimy się filtrami. Za kierownicą robimy mnóstwo rzeczy, tylko nie skupiamy się na drodze. Prostą, ale wyrazistą kampanię dla francuskiej organizacji Associations Prevention Routiere zaprojektowała agencja MullenLowe.
Nazwa kampanii:
Focus on the road
Czas:
2020.10.19
Kraje:
Francja
Nadawca:
Associations Prevention Routiere
Media:
print
Wykonawca:
MullenLowe, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!