Na kolorowych, przypominających ilustracje z książki z bajkami obrazkach, dzieci bawią się beztrosko i z uśmiechem. Jednak w kreacji tej chińskiej kampanii realizowanej przez agencję Shunya z Pekinu, podobnie jak w każdej bajce, występują też czarne charaktery – są nimi wszystkie szkodliwe substancje zawarte w jedzeniu, za którym dzieci przepadają.
Widoczne na plakatach dzieci bawiące się w świecie zbudowanym ze słodyczy oraz wszelkiego rodzaju dań sprawiają wrażenie zupełnie bezpiecznych. Jednak między ich ulubionymi przekąskami czyha wiele niebezpieczeństw – w hamburgerze ukryty jest skorpion, pizza pokryta jest odłamkami szkła, a jeden z lizaków zawiera trującą substancję. Kampania poprzez przyciągające plakaty oraz umieszczone na nich pytanie „Czy naprawdę wiesz, co je Twoje dziecko?” ma uświadomić rodzicom jak ważna dla ich dzieci jest odpowiednia dieta.
Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja na rzecz Rozwoju Kobiet i Dzieci z Pekinu (BeiJing Women & Children’s Development Foundation). Obszarem jej działalności jest nie tylko promowanie bezpiecznej dla rozwoju i zdrowia dziecka żywności, ale także rozpowszechnianie idei zatrudnienia kobiet oraz pomoc tym, których dotknęła bieda. Ambasadorką organizacji jest znana chińska aktorka Hong Tao.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice