Brązowy Lew w kategorii "Prasa" na tegorocznym Festiwalu w Cannes przypadł m.in. portugalskiej kampanii "He’s just showing Amnesty’s phone number" zorganizowanej przez tamtejszy oddział Amnesty International. Hasło na reklamach tłumaczy, że mężczyzna na zdjęciu nic złego nie zrobił, pokazuje tylko numer telefonu do AI. "He’s done nothing. He’s just showing Amnesty’s phone number. Discriminating is not human. Denounce it.") Kolor skóry czy wyznawana religia to nie przestępstwo, a uleganie stereotypowemu ocenianiu innych to dyskryminacja godna potępienia.
Nazwa kampanii:
He’s just showing Amnesty’s phone number
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Amnistia Internacional
Media:
Prasa
Wykonawca:
McCann Erickson (Lisbon)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
He’s just showing Amnesty’s phone number
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala