Strach, panika, przerażenie. Sceny znane z wojen, zamachów, ataków terrorystycznych czy thrillerów przedstawiono w trzech spotach reklamowych, które powstały w związku z 60. urodzinami NATO. Zakończenia 45 sekundowych filmów są zaskakujące i sprawiają, że widz może poczuć się bezpiecznie i spokojnie. Właśnie pokój i bezpieczeństwo to cel, który od 60 lat przyświeca działalności NATO.
Kampania ma za zadanie pokazać, jak wygląda życie w Europie m.in. dzięki tej organizacji, jak jej aktywność wpływa i kształtuje życie Europejczyków, choć, na co dzień nikt o tym nie myśli. Trzema sloganami: „Ludzie często uważają, że wolność i stabilizacja są im zagwarantowane. My tak nie myślimy”, „Wolność to możliwość robienia tego, co się chce. Pomagamy, aby tak było”, „Chcesz wolności i stabilizacji. My też” NATO komunikuje, że codziennie działa na rzecz pokoju, wolności i stabilizacji.
Za pomocą spotów twórcy wchodzą w dialog z odbiorcą i docierają do podstawowych ludzkich potrzeb: stabilizacji, życia w pokoju i wolności. Przynajmniej przez krótką chwilę, widz może docenić sytuację, w której się znajduje. Warto też zwrócić uwagę na wartość artystyczną spotów, zdjęcia i montaż.
Ze strony poświęconej urodzinom NATO można dowiedzieć się wszystkiego na temat historii tej organizacji, misji, celów a także rozwiązać test na znajomość NATO.
M. Jeziorowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem