logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  06.04.2009

Skąd się bierze bezpieczeństwo

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Strach, panika, przerażenie. Sceny znane z wojen, zamachów, ataków terrorystycznych czy thrillerów przedstawiono w trzech spotach reklamowych, które powstały w związku z 60. urodzinami NATO. Zakończenia 45 sekundowych filmów są zaskakujące i sprawiają, że widz może poczuć się bezpiecznie i spokojnie. Właśnie pokój i bezpieczeństwo to cel, który od 60 lat przyświeca działalności NATO.

Kampania ma za zadanie pokazać, jak wygląda życie w Europie m.in. dzięki tej organizacji, jak jej aktywność wpływa i kształtuje życie Europejczyków, choć, na co dzień nikt o tym nie myśli. Trzema sloganami: „Ludzie często uważają, że wolność i stabilizacja są im zagwarantowane. My tak nie myślimy”, „Wolność to możliwość robienia tego, co się chce. Pomagamy, aby tak było”, „Chcesz wolności i stabilizacji. My też” NATO komunikuje, że codziennie działa na rzecz pokoju, wolności i stabilizacji.

Za pomocą spotów twórcy wchodzą w dialog z odbiorcą i docierają do podstawowych ludzkich potrzeb: stabilizacji, życia w pokoju i wolności. Przynajmniej przez krótką chwilę, widz może docenić sytuację, w której się znajduje. Warto też zwrócić uwagę na wartość artystyczną spotów, zdjęcia i montaż.

Ze strony poświęconej urodzinom NATO można dowiedzieć się wszystkiego na temat historii tej organizacji, misji, celów a także rozwiązać test na znajomość NATO.
M. Jeziorowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
60 years of Peace and Security
Czas:
2009.4.1 - 2009.6.30
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Nadawca:
Organizacja Traktatu Północnoatlantyckiego
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Scholz & Friends European Office
Adresaci:
Obywatele Europy
Hasło kampani:
Peace and Security. That's our mission.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek