Siusia my
Zaledwie 17% młodych ludzi używa kondomów podczas stosunków, co powoduje, że każdego dnia miliony niezabezpieczonych kontaktów seksualnych przyczyniają się do rozprzestrzenia po świecie rzeżączki, kiły, chlamydii oraz innych chorób przenoszonych drogą płciową.
By dotrzeć do młodych ludzi i zachęcić ich do badań kontrolnych, organizacja pozarządowa Imagina Más sięgnęła po niebanalną formę komunikacji. Zaułki, zakątki, słowem miejsca w przestrzeni miejskiej, gdzie ludzie chętnie udają się „za potrzebą”, pokryto napisami wykonanymi w specjalnej technologii hydrofobowej. Każdy komunikat informuje o tym, że „wykrycie choroby przenoszonej drogą płciową jest tak proste, jak zrobienie siku” – większość chorób wenerycznych można bowiem łatwo zdiagnozować za pomocą badania moczu:
Oprócz aktywowanych moczem komunikatów kampania obejmuje również działania w mediach społecznościowych, film oraz landing page, www.mupis.info, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat wszystkich rodzajów chorób przenoszonych drogą płciową oraz lokalizacje ośrodków, gdzie można umówić się na wizytę lekarską.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie