Silent Night, Violent Night
Cicha noc to nie to samo co spokojna noc. Czasami bywa dokładnie na odwrót – zwłaszcza w okolicach Bożego Narodzenia, gdy statystyki przemocy domowej idą ostro w górę.
Nollalinja, działająca na terenie Finlandii bezpłatna linia wsparcia dla ofiar przemocy domowej, zainicjowała kampanię społeczną zwiększającą świadomość w zakresie tego zjawiska. Punktem wyjścia projektu była analogia zmagań, z jakimi borykają się dotknięte przemocą rodziny, z walkami na ringu, przed którymi dokonywane są porównania obu przeciwników, typu wiek, waga, wzrost, statystyki wygranych i przegranych. Z tą różnicą, że w przypadku przemocy domowej wygranych nie ma – bo przegrywają wszyscy:
Na kampanię złożyły się m.in. printy, audio, czyli tzw. radiówka oraz outdoor – rozklejane na mieście plakaty oraz billboardy umieszczane w helsińskim metrze (poniżej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa