Silent Night, Violent Night
Cicha noc to nie to samo co spokojna noc. Czasami bywa dokładnie na odwrót – zwłaszcza w okolicach Bożego Narodzenia, gdy statystyki przemocy domowej idą ostro w górę.
Nollalinja, działająca na terenie Finlandii bezpłatna linia wsparcia dla ofiar przemocy domowej, zainicjowała kampanię społeczną zwiększającą świadomość w zakresie tego zjawiska. Punktem wyjścia projektu była analogia zmagań, z jakimi borykają się dotknięte przemocą rodziny, z walkami na ringu, przed którymi dokonywane są porównania obu przeciwników, typu wiek, waga, wzrost, statystyki wygranych i przegranych. Z tą różnicą, że w przypadku przemocy domowej wygranych nie ma – bo przegrywają wszyscy:
Na kampanię złożyły się m.in. printy, audio, czyli tzw. radiówka oraz outdoor – rozklejane na mieście plakaty oraz billboardy umieszczane w helsińskim metrze (poniżej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza