logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Silent Night, Violent Night
03.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Silent Night, Violent Night



Cicha noc to nie to samo co spokojna noc. Czasami bywa dokładnie na odwrót – zwłaszcza w okolicach Bożego Narodzenia, gdy statystyki przemocy domowej idą ostro w górę.

Nollalinja, działająca na terenie Finlandii bezpłatna linia wsparcia dla ofiar przemocy domowej, zainicjowała kampanię społeczną zwiększającą świadomość w zakresie tego zjawiska. Punktem wyjścia projektu była analogia zmagań, z jakimi borykają się dotknięte przemocą rodziny, z walkami na ringu, przed którymi dokonywane są porównania obu przeciwników, typu wiek, waga, wzrost, statystyki wygranych i przegranych. Z tą różnicą, że w przypadku przemocy domowej wygranych nie ma – bo przegrywają wszyscy:

Na kampanię złożyły się m.in. printy, audio, czyli tzw. radiówka oraz outdoor – rozklejane na mieście plakaty oraz billboardy umieszczane w helsińskim metrze (poniżej):

https://video.adsoftheworld.com/oggq6jfolr5ypimw223kuye5zl1s.mp4

NGO outdoor billboard przemoc walka z przemocą Niebieska Linia przemoc domowa kobiety Komunikacja w rodzinie design linia wsparcia print poster telefon zaufania audio Finlandia integrated 360° medium campaign


Nazwa kampanii:
Silent Night, Violent Night
Czas:
2023.12
Nadawca:
Nollalinja
Media:
360° medium campaign, integrated (print, audio, outdoor)
Wykonawca:
TBWA\Helsinki, Finland





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek