────── 13.11.2018
Siepomaga.pl z pierwszą kampanią promocyjną
Fundacja Siepomaga, właściciel platformy crowdfundingowej siepomaga.pl, rusza z pierwszą w swojej historii kampanią promocyjną. W jej ramach powstał spot reklamowy pod hasłem “Siepomaga.pl – największa MOC pomagania”, który w emocjonujący sposób ukazuje uczucia towarzyszące zakończeniu zbiórki na 100%.
Premiera spotu – dostępnego TUTAJ – miała miejsce 7 listopada tego roku. Nagranie znacznie różni się od wizytówek, do jakich przyzwyczaiły widzów fundacje. Utrzymany w klimacie amerykańskiego kina pozwala poczuć emocje towarzyszące zbiórkom angażującym jednorazowo nawet po kilkadziesiąt tysięcy osób.
„Emocje, które wspólnie przeżywamy za każdym razem, gdy uda nam się zazielenić pasek są piękne i niepowtarzalne. Dlatego właśnie postanowiliśmy podzielić się nimi z całą Polską i absolutnie wszystkich zarazić pomaganiem – mówi Monika Urban, prezes Siepomaga.pl – Naszym marzeniem jest, by każdy, kto pomyśli o pomaganiu, pamiętał o Siepomaga.pl i tak bliskich nam ludziach. By każdy, kto będzie potrzebował pomocy, wiedział, gdzie jej szukać, by dobre uczynki były oczywiste”.
Kampania potrwa do 23 grudnia i będzie realizowana równolegle w telewizji, internecie, a także w kinach – pojawi się w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci kin Multikinio. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty 30- i 60-sekundowe. Krótszy spot będzie można zobaczyć w telewizji, m.in. przed głównymi wydaniami programów informacyjnych w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVP2, Polsat i TVN.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.siepomaga.pl/moc
Kampanię zrealizowała agencja Oversee Production według koncepcji i scenariusza Fundacji Siepomaga.
Nazwa kampanii:
Siepomaga.pl - największa MOC pomagania
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Siepomaga
Media:
internet, TV
Wykonawca:
agencja Oversee Production
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Siepomaga.pl - największa MOC pomagania”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024