Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Kraje, Inne, Pomoc społeczna, Wolontariat
Siepomaga.pl z pierwszą kampanią promocyjną
Fundacja Siepomaga, właściciel platformy crowdfundingowej siepomaga.pl, rusza z pierwszą w swojej historii kampanią promocyjną. W jej ramach powstał spot reklamowy pod hasłem “Siepomaga.pl – największa MOC pomagania”, który w emocjonujący sposób ukazuje uczucia towarzyszące zakończeniu zbiórki na 100%.
Premiera spotu – dostępnego TUTAJ – miała miejsce 7 listopada tego roku. Nagranie znacznie różni się od wizytówek, do jakich przyzwyczaiły widzów fundacje. Utrzymany w klimacie amerykańskiego kina pozwala poczuć emocje towarzyszące zbiórkom angażującym jednorazowo nawet po kilkadziesiąt tysięcy osób.
„Emocje, które wspólnie przeżywamy za każdym razem, gdy uda nam się zazielenić pasek są piękne i niepowtarzalne. Dlatego właśnie postanowiliśmy podzielić się nimi z całą Polską i absolutnie wszystkich zarazić pomaganiem – mówi Monika Urban, prezes Siepomaga.pl – Naszym marzeniem jest, by każdy, kto pomyśli o pomaganiu, pamiętał o Siepomaga.pl i tak bliskich nam ludziach. By każdy, kto będzie potrzebował pomocy, wiedział, gdzie jej szukać, by dobre uczynki były oczywiste”.
Kampania potrwa do 23 grudnia i będzie realizowana równolegle w telewizji, internecie, a także w kinach – pojawi się w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci kin Multikinio. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty 30- i 60-sekundowe. Krótszy spot będzie można zobaczyć w telewizji, m.in. przed głównymi wydaniami programów informacyjnych w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVP2, Polsat i TVN.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.siepomaga.pl/moc
Kampanię zrealizowała agencja Oversee Production według koncepcji i scenariusza Fundacji Siepomaga.

Nazwa kampanii:
Siepomaga.pl - największa MOC pomagania
Nadawca:
Fundacja Siepomaga
Media:
internet, TV
Wykonawca:
agencja Oversee Production
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Siepomaga.pl - największa MOC pomagania”
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie



