„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
Książka „Sernik z kamieniami” trafiła już na sklepowe półki w całej Polsce. Opowieść autorstwa Joanny Czarny, zilustrowana przez Aleksandrę Lipkę, zwyciężyła w 9. edycji konkursu „Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Ten wyjątkowy sernik można kupić za 14,99 zł za egzemplarz – wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.
Spośród kilku tysięcy nadesłanych prac jurorzy wybrali najbardziej wyjątkową. Historia zabiera czytelnika na otwarte morze, do świata pirackich przygód. Zarówno wciągający tekst, jak i kolorowe, dynamiczne ilustracje sprawiają, że w tym świecie nikt nie może się nudzić, a fabuła wciąga od pierwszej strony. Od teraz w każdej Biedronce klienci mogą nabyć książkę za 14,99 zł i spędzić z nią długie, jesiennie wieczory.
– Historia, która trafia w Państwa ręce to doskonała pozycja również dla tych, którzy uważają, że czytanie książek nie jest najbardziej fascynującą czynnością – mówi Agnieszka Karp-Szymańska, przewodnicząca kapituły w kategorii tekst, CzasDzieci.pl – Jestem przekonana, że zmienią zdanie, bo autorka serwuje przygodę na miarę Robinsona, doprawia ją współczesnym humorem, ale daje jej też cenne wnętrze, które z troską zawija w fabułę – nadzieję, że wszystko może się zdarzyć, nawet gdy zupełnie nic na to nie wskazuje. Chłopiec, który może okazać się bliski wielu dzieciom, które nie czują się komfortowo w grupie rówieśniczej i chętniej niż na przyjęciu, spędzają czas we własnym pokoju, okazuje się bohaterem. Mam nadzieję, że ta historia doda odwagi i otuchy tym czytelnikom, którzy jej potrzebują, w innych obudzi refleksję, a u wszystkich wywoła ogromny uśmiech na twarzach i poczucie przyjemnie spędzonego czasu.
Celem konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” jest nie tylko popularyzacja czytelnictwa wśród dzieci, ale również wspieranie utalentowanych, debiutujących twórców. Biedronka przekazała laureatom w historii konkursu już łącznie 1,8 mln złotych, a książki, które powstały w jego ramach, trafiły już do ponad 500 tysięcy polskich domów.
Klienci, którzy chcieliby uzupełnić biblioteczkę i nabyć zwycięskie książki z poprzednich edycji, mogą to zrobić już od czwartku 16.11. W sklepach Biedronka dostępne będą: „Szary Domek” Katarzyny Szestak, ilustrowany przez Natalię Jabłońską (2015), „Nieustraszony Strach na Wróble” Grzegorza Majchrowskiego z ilustracjami Marii Giemzy (2017), „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy” Agnieszki Syczyło, ilustrowanej przez Magdalenę Starowicz (2020), „Fabryka marzeń” Justyny Woźniak z ilustracjami Aleksandry Badury (2021) oraz „Brerep” Soni Miniewicz, ilustrowana przez Silvię Pizzati (2022). Wszystkie książki można nabyć za 14,99 zł za sztukę.
Patronami medialnymi konkursu są TOK FM, Gazeta.pl, e-Dziecko, Książki. Magazyn do czytania, wysokieobcasy.pl. Akcję patronatem honorowym już od dziewięciu edycji obejmuje Rzecznik Praw Dziecka. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na: piórko.biedronka.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym