Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Rowerem, autobusem, piechotą - kampanie o ekologicznym transporcie
NA RADARZE ────── 04.05.2017
UITP (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Publicznego) i UNEP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska) prowadziło w 2008 wspólną telewizyjną kampanię społeczną, której celem było zachęcenie ludzi do korzystania z publicznego transportu, zamiast jazdy samochodem. Taki wybór pomógłby obniżyć emisje dwutlenku węgla, które przyczyniają się do...
czytaj
NA RADARZE ────── 04.05.2017
Jazda na rowerze jest tak samo luksusowa, jak jazda samochodem - symbolizuje to chromowana panda umieszczona na przednim błotniku roweru. Do złudzenia przypomina logo samochodów marki Jaguar.Kampania przygotowana na zlecenie WWF przez agencję Ogilvy z Budapesztu miała na celu kształtowanie wzorców zachowań proekologicznych...
czytaj
NA RADARZE ────── 04.05.2017
W 2010 kampania Europejskiego Tygodnia bez Samochodu w Polsce była prowadzona pod hasłami "Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorie, a nie benzynę"; "W autobusie możesz poznać miłość życia. Jadąc samochodem - smak rozstania"; "Z okna autobusu...
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Wolnoooooooooość!
Kampania z 2011 roku zachęcała mieszkańców Bristolu i okolic, do porzucenia samochodów oraz publicznych środków transportu na rzecz rowerów. Na stronie www.betterbybike.info można było znaleźć nie tylko opis samej kampanii, ale także wiele pożytecznych informacji o akcesoriach dla rowerzystów, ścieżkach rowerowych, imprezach i innych sprawach...
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Ekojazda?
"W czerwcu 2011 billboardy w całej Polsce zapraszały kierowców do zapoznania się z tajnikami ekologicznego prowadzenia pojazdów. Zielone, pasiaste tło ""zanieczyszczały"" spaliny emitowane przez odznaczony białym konturem pojazd. Pozornie monotonny obraz skłaniał do uważnego przyjrzenia się i wychwycenia trudno dostrzegalnych na pierwszy rzut oka...
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Jeśli do pracy to tylko na rowerze
Podróż do pracy to dla wielu osób jedyny moment w ciągu dnia, w którym mogą zrobić coś dla siebie. Organizacja B2W (Bike to Work) przekonuje, że najlepiej spędzić go na rowerze. W spocie indonezyjskiej kampanii ręka trzymająca czarny flamaster rysuje kolejne etapy podróży rowerem - start, jazdę...
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Samochód zostaje w domu
Celem polskiej edycji kampanii Europejskiego Tygodnia Bez Samochodu, realizowanej w 2011, było przekonanie odbiorców, że nie opłaca się jeździć samochodem na krótkich dystansach, nie warto zamykać się w samochodzie skoro są lepsze i wygodniejsze formy komunikacji.
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Miasto w zasięgu roweru
Niezależność (od kosztów paliwa), mobilność (w miejsckim zgiełku), wolność, przestrzeń (widziana z lepszej perspektywy),miejsce parkingowe (zawsze za darmo), w końcu bliższe relacje z ludźmi, o prozdrowotnych walorach nie wspominając - te zalety jazdy rowerem podkreślało w swojej kampanii Stowarzyszenie Rowerowy Szczecin.
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Sława i chwała w autobusie
Uśmiechnięty młody Duńczyk wzbudza ogólne zainteresowanie i podziw. Ma grono rozentuzjazmowanych fanek, które na dowód miłości zostawiają mu w szatni bieliznę, chodzi na randki z miss Paragwaju, wzbudza zazdrość innych mężczyzn, na każdym kroku spotyka go szczęście. Tak wygląda życie zwykłego pasażera miejskich autobusów.
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Metki getrów i śmiganie jak Łajka
Raper L.U.C. rymuje "Metki getrów śnieżek łapią rzadko - taki mamy klimat" "Odpina bajka, śmiga jak Łajka". Związany z Wrocławiem artysta przygotował teksty do spotów promujących system tamtejszych rowerów miejskich.
czytaj
NA RADARZE ────── 09.05.2017
Seria – Codziennie gorzej, aż w końcu…
Przepis na to jak źle rozpocząć dzień: wstać, wsiąść do samochodu, czekać aż staruszek przejdzie przez jezdnię, utknąć w korku, wylać kawę przy gwałtownym hamowaniu oraz widzieć jak ostatnie wolne miejsce na parkingu jest zajmowane tuż przed nosem. Jak można zmienić sytuację? Wziąć...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem