────── 04.05.2017
Rowerem, autobusem, piechotą - kampanie o ekologicznym transporcie
Głos rozsądku (lat 6)
UITP (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Publicznego) i UNEP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska) prowadziło w 2008 wspólną telewizyjną kampanię społeczną, której celem było zachęcenie ludzi do korzystania z publicznego transportu, zamiast jazdy samochodem. Taki wybór pomógłby obniżyć emisje dwutlenku węgla, które przyczyniają się do zmiany klimatu. Szacuje się, że przynajmniej 50% wypraw samochodowych odbywa się w zasięgu tylko 5km.
Animowany spot naśladuje styl dziecięcych rysunków. Narratorka – dziewczynka – przemawia do emocji, ale też dzieli się nadzieją na przyszłość.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym