────── 04.05.2017
Rowerem, autobusem, piechotą - kampanie o ekologicznym transporcie
Głos rozsądku (lat 6)
1 / 11
UITP (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Publicznego) i UNEP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska) prowadziło w 2008 wspólną telewizyjną kampanię społeczną, której celem było zachęcenie ludzi do korzystania z publicznego transportu, zamiast jazdy samochodem. Taki wybór pomógłby obniżyć emisje dwutlenku węgla, które przyczyniają się do zmiany klimatu. Szacuje się, że przynajmniej 50% wypraw samochodowych odbywa się w zasięgu tylko 5km.
Animowany spot naśladuje styl dziecięcych rysunków. Narratorka – dziewczynka – przemawia do emocji, ale też dzieli się nadzieją na przyszłość.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz