„
W czerwcu 2011 billboardy w całej Polsce zapraszały kierowców do zapoznania się z tajnikami ekologicznego prowadzenia pojazdów. Zielone, pasiaste tło „”zanieczyszczały”” spaliny emitowane przez odznaczony białym konturem pojazd. Pozornie monotonny obraz skłaniał do uważnego przyjrzenia się i wychwycenia trudno dostrzegalnych na pierwszy rzut oka elementów. Plakat – oszczędny w warstwie werbalnej – zawierał jedynie hasło: „”Ekojazda?””.
Kampania była częścią prowadzonej od stycznia 2011 roku Akademii Ekojazdy. W ramach tego projektu Centrum UNEP/GRID-Warszawa prowadziło działnia edukacyjno-informacyjne kierowane do obecnych i przyszłych kierowców. Uruchomiony został portal społecznościowy www.akademiaekojazdy.pl o ekologicznych aspektach motoryzacji, sposobach na mniej szkodliwą dla środowiska jazdę oraz alternatywnych możliwościach transportu. Przygotowane Vademecum ekologicznej jazdy trafiło do kursantów szkół jazdy w całej Polsce.
”
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz