Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Przegląd kampanii o seniorach i seniorkach
NA RADARZE ────── 02.10.2015
Pomocna dłoń z laski – Selekcje
Zamiast klasycznej rączki - sztuczna ludzka dłoń. Indyjski oddział agencji Publicis znalazł, wydawałoby się, idealny nośnik kampanii skierowanej do seniorów.
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Pomarszczone billboardy – Selekcje
Z czym kojarzy się starsza osoba, którą spotkana na ulicy? Czy w ogóle dostrzega się takie osoby? Czy poza zmarszczkami i wiekiem widać coś interesującego: człowieka, doświadczenie, historię? Takie pytania zadają odbiorcom twórcy kampanii „See the Person Not the Age”.
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Kiedy ostatnio słuchałeś babci? – Selekcje
Kiedy ostatnio słuchałeś babci? pytał w kampanii poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemy osób starszych oraz próba złamania stereotypów dotyczących starości. Organizatorzy chcieli pokazać seniorów w pozytywnym świetle - jako osoby ciekawe, pełne...
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Kruchość starości – Selekcje
Toskańskie miasto Siena, poprzez billboardy przedstawiające twarze seniorów w otoczeniu pianki z ochronnego styropianu, apelowało do swoich młodszych obywateli o szczególną wrażliwość wobec seniorów. Osoby starsze zasługują na specjalne traktowanie, w szczególności na wyrozumiałość i delikatność w obyciu.
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Ciepła, wełniana szubienica – Selekcje
Kobieta w podeszłym wieku robi coś na drutach - nie dzierga jednak ciepłego szala dla wnuka, tylko gruby, samobójczy sznur. Dla siebie. Izraelska kampania dotyczyła problematyki samobójstw ludzi w podeszłym wieku. W świetle danych, przytaczanych przez twórców kreacji i umieszczonych...
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Dziatki dziadkom, a dziadki dziatkom – Selekcje
Jan Kobuszewski i jego rodzina wzięli udział w kampanii \"Dziatki - dziadkom\" towarzyszącej obchodom Narodowego Dnia Życia (24 marca). Spoty reklamowe emitowane w TVP1 oraz plakaty mają promować ma solidarność międzypokoleniową i zwracać uwagę na relacje pomiędzy dziadkami a wnukami.
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Pokoleniowe spotkanie na ławce – Selekcje
Młody mężczyzna śpiewa i gra na gitarze dla przypadkowo spotkanej w parku starszej pani. Do tego próbuje nawiązać rozmowę, recytując wcześniej ułożony tekst. Kobieta wstaje z ławki i, zapewne uznając go za niespełnionego artystę czy szaleńca, ucieka. Mężczyzna ćwiczy dalej...
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Kiedy miła krewna zmienia się w potwora – Selekcje
Niczym w klasycznym horrorze nagle robi się ciemno, a przemiła z pozoru krewna zamienia się w potwora. Celem tego klipu było zwrócenie uwagi Kanadyjczyków na fakt istnienia problemu przemocy wobec osób starszych oraz zmotywowanie do stawienia mu czoła.
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Nieznana historia kurtki i gwizdka – Selekcje
Kampania Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia miała być odpowiedzią na pytanie, jak budować relacje między najmłodszymi a najstarszymi członkami rodziny. Działania kampanii skierowane były do babć i dziadków, ale także do młodzieży. W ramach akcji do seniorów powstały ulotki w...
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
Pokochać starość – Selekcje
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
W oczekiwaniu na odwiedziny – Selekcje
Babcie i dziadkowie zazwyczaj wyczekują wizyt bliskich im osób: zakładają elegancki strój, parzą herbatę, przygotowują pyszne ciasto i słodycze. Niektórzy z nich mają szczęście – rodzina lub przyjaciele zjawiają się w ich domach. Dla wielu starszych i nieaktywnych zawodowo osób...
czytaj
NA RADARZE ────── 15.05.2017
60 to początek – Selekcje
Przy zaangażowaniu ambasadorów takich jak Wirginia Szmyt (DJ Wika, 76 lat), Marek Frąckowiak (aktor, 64 lata) czy Krystyna Szubartowska (tancerka, 74 lata) powstały spot i kalendarz, które w jednoznaczny sposób wskazują potencjały drzemiące w seniorach.
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem