3 / 12
Kiedy ostatnio słuchałeś babci? pytał w kampanii poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemy osób starszych oraz próba złamania stereotypów dotyczących starości. Organizatorzy chcieli pokazać seniorów w pozytywnym świetle – jako osoby ciekawe, pełne pasji, umiejętności, które potrafią zainspirować młodsze pokolenia.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii