Kobieta w podeszłym wieku robi coś na drutach – nie dzierga jednak ciepłego szala dla wnuka, tylko gruby, samobójczy sznur. Dla siebie. Izraelska kampania dotyczyła problematyki samobójstw ludzi w podeszłym wieku. W świetle danych, przytaczanych przez twórców kreacji i umieszczonych w rogu reklamy, samobójstwa seniorów stanowiły przeszło 50% wszystkich tego typu zdarzeń, a ich liczba stale rośnie. Najczęstszymi przyczynami samobójstw osób w wieku starszym są poczucie osamotnienia, czy wrażenie bycia ciężarem dla rodziny, dlatego tak ważna dla nich jest bliskość i wsparcie psychiczne otoczenia.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki