Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Kampanie promujące dawstwo organów
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Dać człowiekowi czy robakowi? – Selekcje
Każdy człowiek decydując o przyszłości swojego ciała dokonuje ważnego wyboru. Po śmierci jego narządy mogą trafić do osoby, która potrzebuje ich, żeby przeżyć lub do robaków - w mocny sposób stwierdza kampania.
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Płuca Supermana, serce Spidermana – Selekcje
Kreacja kampanii zainicjowanej przez władze brazylijskiego stanu Ceará składa się z trzech plakatów, przedstawiających zarysy organów wewnętrznych. Na każdym z nich znajduje się symbol znanego w popkulturze superbohatera. Hasło kampanii brzmi "The real power lies inside you. Be a donor....
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Zaskakujący numer – Selekcje
Ciekawa kampania, której nośnikami były bilety pobierane w automatach (w urzędach pocztowych i w sklepach) i regulujące kolejność osób oczekujących. Tym razem oprócz standardowego numeru oznaczającego miejsce w kolejce umieszczono nadzwyczajnie wysoką - dodatkową - numerację, z informacją: 61,702 -...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Prezent z siebie – Selekcje
Rzadko się zdarza by logo stanowiło cały przekaz kampanii i było jej jedyną kreacją. W libańskiej kampanii "Gift someone a new life" ("Podaruj komuś nowe życie") dzięki świetnemu, oddającemu sedno komunikatu symbolowi akcji wykonanemu przez agencję DDB, tak właśnie się...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Ludzie umierają parami – Selekcje
Po co dziewczynka kładzie się obok ciała kierowcy, który zginął w wypadku motocyklowym? Umarła razem z nim, ponieważ mężczyzna nie był dawcą organów. Nie oddając organów do przeszczepu, zabiera się innym szanse na życie - komunikuje spot.
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Na szczęście jest blizna – Selekcje
Piękni, młodzi, zakochani. Odbiorca czeka w napięciu na koniec tej idylli - a finał spotu może go zaskoczyć. Celem kampanii jest uświadomienie jak ogromną wartość mają przeszczepy - zarówno dla biorców organów, jak i dla ich bliskich. Spot w walentynki...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Wszystkiego najlepszego, nerko – Selekcje
Do sali operacyjnej wkracza rozbawiony personel szpitala z tortem i piosenką "Happy Birthday" na ustach. Lekarze zdejmują maseczki, pacjent się przebudza i wszyscy z radością przyłączają się do świętowania. Hasło kampanii brzmi: „It’s the 60’s anniversary of living kidney donation”...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Kominy i drzewa rozglądają się – Selekcje
Nie można nie popaść w rozczulenie lub wesołość, obcując z łypiącymi kubłami na śmieci, kominami, hydrantami, tunelami czy parkowymi drzewami. Ten pełen ciepła spot nosi tytuł „Olhos dão vida” ("Oczy dają życie") i prezentuje najróżniejsze przedmioty i obiekty w przestrzeni...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Bliskość taka jak seks – Selekcje
Plakat przedstawia parę w trakcie aktu miłosnego. Na białym tle widoczny jest jedynie rysunek serca, wykonanego na ciałach modeli. Kampania zachęca do dawstwa organów, zestawiając relację między partnerami seksualnymi a dawcą i biorcą przeszczepianego organu. Hasło „Leave a legacy. Be...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Zombie bez nerki niczego nie brakuje – Selekcje
Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie - zachęcają reklamy telewizji Fox. Przy okazji zbliżającej się premiery kolejnego sezonu popularnego serialu "The Walking Dead", który opowiada o walce o przetrwanie w świecie opanowanym przez zombie, stacja we współpracy z serwisem Dawca.pl...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Uratować ginące miasto – Selekcje
Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe - wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy....
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem