Nie można nie popaść w rozczulenie lub wesołość, obcując z łypiącymi kubłami na śmieci, kominami, hydrantami, tunelami czy parkowymi drzewami. Ten pełen ciepła spot nosi tytuł „Olhos dão vida” („Oczy dają życie”) i prezentuje najróżniejsze przedmioty i obiekty w przestrzeni publicznej wyposażone w parę okrągłych oczu, zmieniającą je w zabawne lub przejmujące postacie. W ramach akcji prowadzono również działania ambientowe na podobnej zasadzie. Kampania zwraca uwagę na dawstwo konkretnego organu, jakim jest rogówka. Celem kampanii jest redukcja liczby osób borykających się z uszkodzeniami rogówki oka oraz pomoc niewidomym w całej Ameryce Łacińskiej.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty