logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko
   ──────  01.06.2011

Ekojazda?



Dzisiaj ruszyła kampania outdoorowa promująca ekojazdę. Od 1 czerwca billboardy w całym kraju zapraszają kierowców do zapoznania się z tajnikami ekologicznego prowadzenia pojazdów. Organizatorem przedsięwzięcia jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa.

Plakat eksponowany na tablicach wybrany został w otwartym konkursie. Zwyciężyła praca Pauliny Kosmy. Plakat obrazowo przedstawia oddziaływanie samochodów na środowisko. Zielone, pasiaste tło „zanieczyszczają” spaliny emitowane przez odznaczony białym konturem pojazd. Pozornie monotonny obraz skłania do uważnego przyjrzenia się i wychwycenia trudno dostrzegalnych na pierwszy rzut oka elementów. Plakat – oszczędny w warstwie werbalnej – zawiera jedynie hasło: „Ekojazda?”.

– Pytanie zawarte w haśle subtelnie proponuje odbiorcom reklamy rozpoczęcie poszukiwań odpowiedzi na pytanie: czym ekojazda jest i co daje nam i środowisku, w którym żyjemy? Mamy nadzieję, że ta nienachalna sugestia płynąca z plakatów skłoni Polaków do odwiedzenia serwisu Akademii Ekojazdy i wrzucenie „eco-biegu” – mówi Małgorzata Konkol, koordynator projektu (Centrum UNEP/GRID-Warszawa).

Kampania jest częścią prowadzonej od  stycznia 2011 roku Akademii Ekojazdy. W ramach tego projektu Centrum UNEP/GRID-Warszawa prowadzi działnia edukacyjno-informacyjne kierowane do obecnych i przyszłych kierowców. Uruchomiony został portal społecznościowy www.akademiaekojazdy.pl o ekologicznych aspektach motoryzacji, sposobach na mniej szkodliwą dla środowiska jazdę oraz alternatywnych możliwościach transportu. Przygotowane Vademecum ekologicznej jazdy trafiło do kursantów szkół jazdy w całej Polsce.

Projekt podsumuje piknik rodzinny Miasteczko Ekologicznej i Bezpiecznej Jazdy 11 czerwca br. w warszawskim Parku Agrykola. Podczas Pikniku będzie można m.in.: obejrzeć wystawę prac wyróżnionych w konkursie na reklamę ekojazdy, przeżyć wypadek samochodowy w symulatorze, nauczyć się pierwszej pomocy, poznać nowinki technologiczne w dziedzinie „zielonej motoryzacji” itp.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
ekojazda?
Czas:
2011.6.1 - 2011.6.12
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Paulina Kosma
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
ekojazda?





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 26.05.2023

    Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek