Seksualne katastrofy
W 2003 roku francuska organizacja AIDES, znana z kontrowersyjnych kampanii, wyemitowała 4 wyraziste spoty uwrażliwiające na problemy zarażenia AIDS. Kampania skierowana była zarówno do amatorskich realizatorów filmów porno i aktorów, którzy rzadko kiedy zabezpieczają się podczas kręcenia scen miłosnych, jak i ogółu osób aktywnych seksualnie uprawiających seks w różnych, niestandardowych, warunkach.
Pełne humoru spoty reklamowe przedstawiają kochające się pary w sytuacji katastrofy. Hasło pojawiające się na końcu filmów tłumaczy, że najważniejsze jest to, że stosunek był bezpieczny, co współgra z konwencją i tematyką oraz pozwala uniknąć zbędnego moralizatorstwa.
Celem kampanii było przypomnienie, że należy się zabezpieczać w każdych warunkach. Prezerwatywa jest jedynym sposobem skutecznej ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, w tym AIDS.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu