Seksualne katastrofy
W 2003 roku francuska organizacja AIDES, znana z kontrowersyjnych kampanii, wyemitowała 4 wyraziste spoty uwrażliwiające na problemy zarażenia AIDS. Kampania skierowana była zarówno do amatorskich realizatorów filmów porno i aktorów, którzy rzadko kiedy zabezpieczają się podczas kręcenia scen miłosnych, jak i ogółu osób aktywnych seksualnie uprawiających seks w różnych, niestandardowych, warunkach.
Pełne humoru spoty reklamowe przedstawiają kochające się pary w sytuacji katastrofy. Hasło pojawiające się na końcu filmów tłumaczy, że najważniejsze jest to, że stosunek był bezpieczny, co współgra z konwencją i tematyką oraz pozwala uniknąć zbędnego moralizatorstwa.
Celem kampanii było przypomnienie, że należy się zabezpieczać w każdych warunkach. Prezerwatywa jest jedynym sposobem skutecznej ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, w tym AIDS.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem