Seks był udany. Dla wszystkich
Mężczyźni z kobietami, mężczyźni z mężczyznami, czarnoskórzy, biali, młodzi, starzy, na łóżku, na stole, na świeżym powietrzu, z zawiązanymi oczami, w przebraniach i bez – w tej reklamie wszyscy uprawiają seks, w różny sposób i w różnych miejscach. I wszyscy są usatysfakcjonowani. Seks był nie tylko przyjemny, ale i pozbawiony ryzyka.
Kampania, przygotowana na zlecenie International HIV/AIDS Alliance, używa obrazowych scen, by pokazać, że namiętny i przynoszący spełnienie seks może być też bezpieczny. Spot ma zachęcić do stosowania prezerwatyw jako środka ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Spot był wyświetlony w brytyjskiej telewizji tylko raz – w piątek 7 lutego na Channel Four o 23.45. Organizacja zadeklarowała także, że wyśle pudełko z erotycznymi gadżetami pierwszym 5000 osobom, które przekażą dotację w wysokości 20 funtów na jej działalność.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu