Seks był udany. Dla wszystkich
Mężczyźni z kobietami, mężczyźni z mężczyznami, czarnoskórzy, biali, młodzi, starzy, na łóżku, na stole, na świeżym powietrzu, z zawiązanymi oczami, w przebraniach i bez – w tej reklamie wszyscy uprawiają seks, w różny sposób i w różnych miejscach. I wszyscy są usatysfakcjonowani. Seks był nie tylko przyjemny, ale i pozbawiony ryzyka.
Kampania, przygotowana na zlecenie International HIV/AIDS Alliance, używa obrazowych scen, by pokazać, że namiętny i przynoszący spełnienie seks może być też bezpieczny. Spot ma zachęcić do stosowania prezerwatyw jako środka ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Spot był wyświetlony w brytyjskiej telewizji tylko raz – w piątek 7 lutego na Channel Four o 23.45. Organizacja zadeklarowała także, że wyśle pudełko z erotycznymi gadżetami pierwszym 5000 osobom, które przekażą dotację w wysokości 20 funtów na jej działalność.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej