logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.02.2014

Seks był udany. Dla wszystkich

Your browser does not support the video tag.


Mężczyźni z kobietami, mężczyźni z mężczyznami, czarnoskórzy, biali, młodzi, starzy, na łóżku, na stole, na świeżym powietrzu, z zawiązanymi oczami, w przebraniach i bez – w tej reklamie wszyscy uprawiają seks, w różny sposób i w różnych miejscach. I wszyscy są usatysfakcjonowani. Seks był nie tylko przyjemny, ale i pozbawiony ryzyka.

Kampania, przygotowana na zlecenie International HIV/AIDS Alliance, używa obrazowych scen, by pokazać, że namiętny i przynoszący spełnienie seks może być też bezpieczny. Spot ma zachęcić do stosowania prezerwatyw jako środka ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Spot był wyświetlony w brytyjskiej telewizji tylko raz – w piątek 7 lutego na Channel Four o 23.45. Organizacja zadeklarowała także, że wyśle pudełko z erotycznymi gadżetami pierwszym 5000 osobom, które przekażą dotację w wysokości 20 funtów na jej działalność.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Come together
Czas:
2014.2.7 - 2014.2.7
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
International HIV/AIDS Alliance
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Bluefrog (London)
Adresaci:
Osoby aktywne seksualnie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek