W Międzynarodowym Dniu Uśmiechu (01.10.2010) ruszyła ogólnopolska akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”. Celem zabawy jest znalezienie rodzimego odpowiednika słynnego słowa „cheese” wypowiadanego przez osoby fotografowane. Jednym z jurorów akcji jest felietonista, satyryk oraz prezenter radiowy Tomasz Olbratowski.
Kampania „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” prowadzona jest na Facebooku. Osoby, które mają pomysły na polskie słowo skłaniające do uśmiechu mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym „tłumaczeniem” na stronie www.facebook.com/PolskiUsmiech.
Zwycięskie słowo zostanie ogłoszone pod koniec października br.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS