„Every minute 1 person dies due to lack of basic sanitation” („Co minutę jedna osoba umiera z powodu braku podstawowej higieny”), „More people die as a result of poor sanitation than road accidents each year” („Co roku więcej osób umiera z powodu niskiej higieny osobistej, niż w wyniku wypadków samochodowych”). A zatem: “Let’s get loud about sanitation” (“Nagłośnijmy temat higieny”).
Powyższe hasła stanowiły element kampanii stworzonej dla World Sanitation przez Wydział Reklamy Uniwersytetu Zachodniej Wirginii.
Kampania „Sanitation = Good Life” („Higiena = Dobre Życie”) zrealizowana w listopadzie 2010r. miała na celu zwrócenie uwagi na fakt, że ponad jedna trzecia światowej populacji nie przestrzega zasad higieny i cierpi z powodu braku dostępu do czystej wody. Rozprzestrzeniające się z tej przyczyny choroby mogą prowadzić do śmierci.
Reklamy akcji są proste i wyjątkowo wymowne. Ostrymi kolorami i wyraźną grafiką skutecznie przyciągają uwagę. Wzrok odbiorcy od razu kieruje się jednak do haseł zajmujących dużą część ich powierzchni. To te slogany są tu najważniejsze.
O.Ogrodzińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
O rzut beretem
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!