logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Sedes tyka
09.01.2011
Tematy: Kreacje / printy

Sedes tyka



„Every minute 1 person dies due to lack of basic sanitation” („Co minutę jedna osoba umiera z powodu braku podstawowej higieny”), „More people die as a result of poor sanitation than road accidents each year” („Co roku więcej osób umiera z powodu niskiej higieny osobistej, niż w wyniku wypadków samochodowych”). A zatem: “Let’s get loud about sanitation” (“Nagłośnijmy temat higieny”).

Powyższe hasła stanowiły element kampanii stworzonej dla World Sanitation przez Wydział Reklamy Uniwersytetu Zachodniej Wirginii.

Kampania „Sanitation = Good Life” („Higiena = Dobre Życie”) zrealizowana w listopadzie 2010r. miała na celu zwrócenie uwagi na fakt, że ponad jedna trzecia światowej populacji nie przestrzega zasad higieny i cierpi z powodu braku dostępu do czystej wody. Rozprzestrzeniające się z tej przyczyny choroby mogą prowadzić do śmierci.

Reklamy akcji są proste i wyjątkowo wymowne. Ostrymi kolorami i wyraźną grafiką skutecznie przyciągają uwagę. Wzrok odbiorcy od razu kieruje się jednak do haseł zajmujących dużą część ich powierzchni. To te slogany są tu najważniejsze.
O.Ogrodzińska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek