Sedes przemówił
Sedes przemawiający z ekranu telewizyjnego, rozpadający się opiekacz i góra śmieci mają przekonać opinię publiczną w 48 stanach USA, o potrzebie odzysku materiałów budowlanych.
Akcja organizowana przez Habitat for Humanity ogranicza swój przekaz do 30 sekundowego spotu emitowanego w telewizji i krążącego w sieci pod nazwą: "Got those low-down talkin’ toilet landfill blues" ("Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska").
Przekazywanie materiałów do odzysku jest tańsze, bardziej ekologiczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż tworzenie wysypisk śmieci. Przywrócenie sprzedaży produktów wielokrotnego użytku oraz przekonanie społeczeństwa, że są to produkty pełnowartościowe, to cel, jaki stawia przed sobą organizator akcji. Z darowizn oraz dochodów ze sprzedaży odzyskanych materiałów Habitat for Humanity buduje dwa domy rocznie, w których oferuje tanie noclegi dla osób potrzebujących i jednocześnie pomagających w budowie.
Projekt Habitat Restore zapobiega przekazaniu na składowisko blisko 1000 ton materiałów budowlanych rocznie oraz wspiera budowę domów w mało rozwiniętych stanach.
M. Prządka
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy