Sedes przemówił
Sedes przemawiający z ekranu telewizyjnego, rozpadający się opiekacz i góra śmieci mają przekonać opinię publiczną w 48 stanach USA, o potrzebie odzysku materiałów budowlanych.
Akcja organizowana przez Habitat for Humanity ogranicza swój przekaz do 30 sekundowego spotu emitowanego w telewizji i krążącego w sieci pod nazwą: "Got those low-down talkin’ toilet landfill blues" ("Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska").
Przekazywanie materiałów do odzysku jest tańsze, bardziej ekologiczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż tworzenie wysypisk śmieci. Przywrócenie sprzedaży produktów wielokrotnego użytku oraz przekonanie społeczeństwa, że są to produkty pełnowartościowe, to cel, jaki stawia przed sobą organizator akcji. Z darowizn oraz dochodów ze sprzedaży odzyskanych materiałów Habitat for Humanity buduje dwa domy rocznie, w których oferuje tanie noclegi dla osób potrzebujących i jednocześnie pomagających w budowie.
Projekt Habitat Restore zapobiega przekazaniu na składowisko blisko 1000 ton materiałów budowlanych rocznie oraz wspiera budowę domów w mało rozwiniętych stanach.
M. Prządka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty