logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Sedes przemówił
20.10.2010
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Pomoc społeczna

Sedes przemówił

Your browser does not support the video tag.


Sedes przemawiający z ekranu telewizyjnego, rozpadający się opiekacz i góra śmieci mają przekonać opinię publiczną w 48 stanach USA, o potrzebie odzysku materiałów budowlanych.

Akcja organizowana przez Habitat for Humanity ogranicza swój przekaz do 30 sekundowego spotu emitowanego w telewizji i krążącego w sieci pod nazwą: "Got those low-down talkin’ toilet landfill blues" ("Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska").

Przekazywanie materiałów do odzysku jest tańsze, bardziej ekologiczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż tworzenie wysypisk śmieci. Przywrócenie sprzedaży produktów wielokrotnego użytku oraz przekonanie społeczeństwa, że są to produkty pełnowartościowe, to cel, jaki stawia przed sobą organizator akcji. Z darowizn oraz dochodów ze sprzedaży odzyskanych materiałów Habitat for Humanity buduje dwa domy rocznie, w których oferuje tanie noclegi dla osób potrzebujących i jednocześnie pomagających w budowie.

Projekt Habitat Restore zapobiega przekazaniu na składowisko blisko 1000 ton materiałów budowlanych rocznie oraz wspiera budowę domów w mało rozwiniętych stanach.
M. Prządka



Nazwa kampanii:
Habitat Restore
Czas:
2010.10.10 - 2010.11.30
Nadawca:
Habitat for Humanity
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Baldwin&Durham
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Got those low-down talkin' toilet landfill blues (Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek