logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Pomoc społeczna
   ──────  20.10.2010

Sedes przemówił

Your browser does not support the video tag.


Sedes przemawiający z ekranu telewizyjnego, rozpadający się opiekacz i góra śmieci mają przekonać opinię publiczną w 48 stanach USA, o potrzebie odzysku materiałów budowlanych.

Akcja organizowana przez Habitat for Humanity ogranicza swój przekaz do 30 sekundowego spotu emitowanego w telewizji i krążącego w sieci pod nazwą: "Got those low-down talkin’ toilet landfill blues" ("Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska").

Przekazywanie materiałów do odzysku jest tańsze, bardziej ekologiczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż tworzenie wysypisk śmieci. Przywrócenie sprzedaży produktów wielokrotnego użytku oraz przekonanie społeczeństwa, że są to produkty pełnowartościowe, to cel, jaki stawia przed sobą organizator akcji. Z darowizn oraz dochodów ze sprzedaży odzyskanych materiałów Habitat for Humanity buduje dwa domy rocznie, w których oferuje tanie noclegi dla osób potrzebujących i jednocześnie pomagających w budowie.

Projekt Habitat Restore zapobiega przekazaniu na składowisko blisko 1000 ton materiałów budowlanych rocznie oraz wspiera budowę domów w mało rozwiniętych stanach.
M. Prządka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Habitat Restore
Czas:
2010.10.10 - 2010.11.30
Tematy:
Ekologia i środowisko, Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Habitat for Humanity
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Baldwin&Durham
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Got those low-down talkin' toilet landfill blues (Poczuj bluesa gadającej toalety z wysypiska)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek