O zagładzie lasów chiński oddział Greenpeace poinformował obywateli przez uciętą stronę w gazecie. Czytelnik przekładając stronę miał wrażenie, widząc kolejną pustą z widocznym tylko pieńkiem – pozostałością strony poprzedniej – że właśnie osobiście wyciął drzewo. Rzecz efektowna, ale pytanie samo się narzuca – ile drzew wycięto by wyprodukować tę 4-stronicową reklamę?
Reklamy umieszczono w magazynach o tematyce biznesowej i gospodarczej, ponieważ twórcy wyszli z założenia, że to sektor przedsiębiorstw jest najbardziej winny globalnej wycince lasów. 70% zniszczonych terenów leśnych to jego dzieło. Przekaz był jasny – wraz z każdą wyprodukowaną stroną czytanej gazety czy czasopisma znika kolejne drzewo. Koszt papieru ma wymiar nie tylko finansowy, bo zagrożenia wynikające z wycinki drzew, szczególnie tropikalnych lasów deszczowych, będą dotyczyły wszystkich mieszkańców ziemi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem