logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Schronienie dzięki wyszukiwarce
05.05.2010
Tematy: Kampanie, Izrael, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Schronienie dzięki wyszukiwarce



Mechanizm, który stosuje polski program "Pajacyk" (klikanie w postać Pajacyka powoduje, że sponsorzy opłacają posiłki dla dzieci) wykorzystała również izraelska organizacja Shanti House zajmująca się tzw. dziećmi ulicy, w kampanii przebiegającej pod hasłem "Dla Ciebie to tylko strona internetowa, dla nas to ciepły dom". Celem akcji było pozyskanie funduszy na kontynuację działalności pomocowej wobec młodych osób. Problem bezdomnej młodzieży dotyczy około 330.000 izraelskich nastolatków. Osierocone czy porzucone dzieci, dla których ulica staje się domem, narażone są na przemoc.

Kreację stanowiła strona internetowa zbudowana przy pomocy wyszukiwarki Google. Ustawiając stronę Shanti Home jako główną – otwierającą się bezpośrednio po włączeniu internetu, można było swobodnie korzystać z wyszukiwarki, a klikając w sponsorowane linki 'przekazywać’ pieniądze na konto organizacji.

Shanti House to jedyne miejsce w Izraelu, które zapewnia pomoc, działając jako tymczasowe schronienie i proponując długoterminowe rozwiązania zorientowane na usamodzielnienie się wychowanków. Bezdomna młodzież może znaleźć tu nie tylko miejsce do spania czy coś do picia i jedzenia, ale przede wszystkim może uzyskać pomoc terapeutyczną.
K. Truszkowska



Nazwa kampanii:
Shanti Home
Czas:
2010.5.1 - 2010.5.30
Nadawca:
Shanti
Media:
Internet
Wykonawca:
Twisted Izrael
Adresaci:
Izraelska młodzież
Hasło kampani:
A homepage that can create a home (Strona internetowa, która potrafi stworzyć dom)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek