logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Sceny z życia królika doświadczalnego
19.07.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Sceny z życia królika doświadczalnego



Choć testowanie na zwierzętach zakazano już w 40 krajach, dla większości świata jest to nadal legalna, a zarazem w przytłaczającej liczbie przypadków całkowicie bezzasadna praktyka.

W dramatyczny sposób przypomina nam o tym krótkometrażowa animacja Save Ralph. Jej tytułowy bohater to królik doświadczalny, w wyniku testów częściowo ogłuszony i niewidomy na jedno oko, który opowiada ekipie telewizyjnej o tym, jak wygląda jego codzienne życie. Twórcom udało się uzyskać szokujący efekt głównie dzięki antropomorfizacji zwierzęcia – Ralph ubiera się jak człowiek, chodzi na dwóch „nogach” i mówi głosem Taiki Waititi’ego, kultowego nowozelandzkiego reżysera i aktora komediowego. Inne postaci również przemawiają głosami gwiazd – w filmie udział wzięli m.in. Ricky Gervais, Zac Efron i Olivia Munn (wersja angielska) oraz Denis Villeneuve i Rosario Dawson (wersja hiszpańska i portugalska). Film został zrealizowany metodą tradycyjnej animacji poklatkowej, przy czym najwięcej czasu zajęło stworzenie samego Ralpha. Andy Gent z Arch Model Studio przyznał w jednym w wywiadów, że na zaprojektowanie i wykonanie figurki tytułowego bohatera poświęcił cztery miesiące, a na pokrycie go futrem – kolejne pięć tygodni.

zwierzęta animacja walka z przemocą Stany Zjednoczone Ekologia i środowisko film testowanie na zwierzętach prawa zwierząt


Nazwa kampanii:
Save Ralph
Czas:
2021.4.7
Nadawca:
Humane Society International (HSI)
Media:
film
Wykonawca:
Arch Model Studio, Blue-Tongue Films
Hasło kampani:
#SaveRalph





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek