logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Samodzielny plakat
05.06.2009
Tematy: Kampanie, Niemcy, Pomoc społeczna

Samodzielny plakat



Wrzucanie monety do plakatu na pewno jest ciekawsze niż dokonywanie wpłaty na konto bankowe. Na prosty sposób zbierania funduszy wpadła niemiecka agencja Kolle Rebbe w ramach kampanii na rzecz szczepienia dzieci w krajach rozwijających się. Jej inicjatorem jest organizacja Miseror walcząca z głodem, chorobami, biedą i ze złymi warunkami życia w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej. Organizacja powstała w roku 1958, z inicjatywy Niemieckiego Kościoła Chrześcijańskiego.

Na plakatach znajduje się akrylowa strzykawka, do której pojemnika opatrzonego mobilizującą podziałką, można wrzucać monety o nominale 50 centów. Fundusze przeznaczone są na szczepionki dla dzieci w najbiedniejszych regionach świata. Miarka na plakacie pokazuje jak dużo monet zostało już podarowanych i ile szczepionek można za nie kupić.

Pomysł wydaje się być bardzo dobry, ponieważ 50 centów dla przeciętnego obywatela to drobna suma, a prosty i wygodny sposób, w jaki może przekazać dotację, ułatwia udzielenie wsparcia. Pytanie tylko czy w każdym kraju taka inicjatywa zdałaby egzamin – czy pieniądze doczekałyby na zakończenie kampanii i nie trafiły do niepożądanych rąk.



Nazwa kampanii:
The Donations Poster
Czas:
2009.6.1 - 2009.6.15
Nadawca:
Misereor. Ihr Hilfswerk
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Kolle Rebbe (Hamburg)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, mieszkańcy miast
Hasło kampani:
Save lives with 50 Cents! Your donation sponsors avaccination in Latin America, Asia or Afrika. Thank you for your help





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek