logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Pomoc społeczna
   ──────  05.06.2009

Samodzielny plakat



Wrzucanie monety do plakatu na pewno jest ciekawsze niż dokonywanie wpłaty na konto bankowe. Na prosty sposób zbierania funduszy wpadła niemiecka agencja Kolle Rebbe w ramach kampanii na rzecz szczepienia dzieci w krajach rozwijających się. Jej inicjatorem jest organizacja Miseror walcząca z głodem, chorobami, biedą i ze złymi warunkami życia w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej. Organizacja powstała w roku 1958, z inicjatywy Niemieckiego Kościoła Chrześcijańskiego.

Na plakatach znajduje się akrylowa strzykawka, do której pojemnika opatrzonego mobilizującą podziałką, można wrzucać monety o nominale 50 centów. Fundusze przeznaczone są na szczepionki dla dzieci w najbiedniejszych regionach świata. Miarka na plakacie pokazuje jak dużo monet zostało już podarowanych i ile szczepionek można za nie kupić.

Pomysł wydaje się być bardzo dobry, ponieważ 50 centów dla przeciętnego obywatela to drobna suma, a prosty i wygodny sposób, w jaki może przekazać dotację, ułatwia udzielenie wsparcia. Pytanie tylko czy w każdym kraju taka inicjatywa zdałaby egzamin – czy pieniądze doczekałyby na zakończenie kampanii i nie trafiły do niepożądanych rąk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Donations Poster
Czas:
2009.6.1 - 2009.6.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Misereor. Ihr Hilfswerk
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Kolle Rebbe (Hamburg)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, mieszkańcy miast
Hasło kampani:
Save lives with 50 Cents! Your donation sponsors avaccination in Latin America, Asia or Afrika. Thank you for your help





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek