Wrzucanie monety do plakatu na pewno jest ciekawsze niż dokonywanie wpłaty na konto bankowe. Na prosty sposób zbierania funduszy wpadła niemiecka agencja Kolle Rebbe w ramach kampanii na rzecz szczepienia dzieci w krajach rozwijających się. Jej inicjatorem jest organizacja Miseror walcząca z głodem, chorobami, biedą i ze złymi warunkami życia w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej. Organizacja powstała w roku 1958, z inicjatywy Niemieckiego Kościoła Chrześcijańskiego.
Na plakatach znajduje się akrylowa strzykawka, do której pojemnika opatrzonego mobilizującą podziałką, można wrzucać monety o nominale 50 centów. Fundusze przeznaczone są na szczepionki dla dzieci w najbiedniejszych regionach świata. Miarka na plakacie pokazuje jak dużo monet zostało już podarowanych i ile szczepionek można za nie kupić.
Pomysł wydaje się być bardzo dobry, ponieważ 50 centów dla przeciętnego obywatela to drobna suma, a prosty i wygodny sposób, w jaki może przekazać dotację, ułatwia udzielenie wsparcia. Pytanie tylko czy w każdym kraju taka inicjatywa zdałaby egzamin – czy pieniądze doczekałyby na zakończenie kampanii i nie trafiły do niepożądanych rąk.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy