Ruszyła telewizyjna odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych, pt.„Nie wszystko da się naprawić później” w ramach programu Akademia Bezpiecznego Samochodu. Porusza ona problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.
Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innych użytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne są profilaktyczne wizyty w warsztacie samochodowym, co najmniej dwa razy w roku. Jeśli będziemy tego przestrzegać, a ponadto sami reagować na najmniejsze niepokojące oznaki podczas użytkowania samochodu, zminimalizujemy stopień zagrożenia dla siebie oraz innych.
Spot reklamowy emitowany będzie w TVP1 oraz TVP2 od 8 września.
Akademia Bezpiecznego Samochodu to ogólnopolska kampania edukacyjna dotycząca wpływu stanu technicznego pojazdu na bezpieczeństwa. Patronat honorowy nad kampanią Akademia Bezpiecznego Samochodu objęła Federacja Konsumentów. Partnerem kampanii jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, a Patronem Medialnym Interia.pl.
Kampanię realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca