logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Same nie znikną
23.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Irlandia

Same nie znikną



Repak to wiodąca irlandzka organizacja non-profit, zajmująca się ochroną środowiska. Ich najnowsza kampania ma na celu zmianę zachowań związanych z recyklingiem odpadów. – Badania przeprowadzone dla naszej organizacji w dwóch fazach, w latach 2023 i 2024, wykazały, że zarówno firmy, jak i społeczeństwo chcą postępować właściwie, jeśli chodzi o recykling, ale często nie są pewne, w jaki sposób – komentuje Zoe Kavanagh, dyrektor generalna Repak. – Co gorsza, w najbardziej skrajnych przypadkach może się to objawiać strachem oraz postępowaniem w stylu „lepiej nic nie robić, niż zrobić coś źle”.

Dlatego dla twórców kampanii najistotniejszy był motywujący charakter projektu. Udało się go uzyskać za pomocą intrygującego pomysłu wizualnego: otóż za bohaterami grafik i filmu „podążają” odpady przez nich wygenerowane. Sedno w tym, że śmieci nie zachowują się w „agresywny” sposób – po prostu unoszą się w powietrzu, niczym ryby w wodzie.W efekcie aż prosi się, by po nie sięgnąć i coś z nimi zrobić. Najlepiej prawidłowo je sortując.

https://video.adsoftheworld.com/hyou5mbko5hcecifij89j10xlfkz.mp4

txt: Dorota Chrobak

irlandia integrated


Nazwa kampanii:
The Most Sorted
Czas:
2024.9
Nadawca:
Repak
Media:
integrated
Wykonawca:
The Brill Building, Ireland





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek