logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Sam urządzaj swoje miasto” – podsumowanie kampanii
21.06.2018
Tematy: Kampanie, Polska, Kraje, Edukacja

„Sam urządzaj swoje miasto” – podsumowanie kampanii



 W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji zachęcali mieszkańców do angażowania się w kształtowanie swoich małych ojczyzn. To pierwsze wspólne samorządowe przedsięwzięcie edukacyjne, miasta deklarują kontynuację kampanii. Kampanię opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej

W rozpoczętą 24 maja inicjatywę „Sam urządzaj swoje miasto”, zaangażowało się ponad 75 miast ze Związku Miast Polskich. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na sprawy lokalne, zwiększenie świadomości obywateli na temat roli samorządu terytorialnego oraz zaproszenie mieszkańców do aktywnego udziału w kreowaniu swojego najbliższego otoczenia.

W Kraków PL trwają konsultacje nt. programu ochrony środowiska pod hałasem (http://bit.ly/2y75EKY), a Urząd Miasta Ełku…

Opublikowany przez Związek Miast Polskich 15 czerwca 2018

 

Na stronie www.miasta.pl przedstawione zostały konkretne narzędzia oraz ścieżki od pomysłu do realizacji, z których mieszkańcy mogą i powinni korzystać.

Opublikowany przez Związek Miast Polskich 24 maja 2018

 

„Miasta aktywnie zaangażowały się w przedsięwzięcie. Większość z nich zaprezentowała narzędzia, które dedykowane są mieszkańcom poprzez swoje strony internetowe i media społecznościowe. Przykładowo w warszawskiej komunikacji publicznej wyświetlany był spot kampanii, a w gminie Sieraków połączono przekaz kampanii z akcją zachęcającą mieszkańców do aranżacji jednego z pomieszczeń w hali widowiskowo – sportowej” – informuje Joanna Nowaczyk, koordynator kampanii ze Związku Miast Polskich.

Zwiedzanie z fabułą czy „Rodzinny wypad do Świdnicy”? ŚWIDNICA rynek z tradycjami zaprasza turystów do zwiedzania…

Opublikowany przez Związek Miast Polskich 23 maja 2018

 

W akcji wzięły udział m.in.: Ciechanów, Częstochowa, Ełk, Kąty Wrocławskie, Kraków, Ostrowiec Świętokrzyski, Płońsk, Poznań, Kraków, Radom, Ruda Śląska, Śrem, Świnoujście, Tarnów. Pełną listę miast można znaleźć na stronie www.miasta.pl/kampania/.

W ramach akcji przygotowano 30 sekundowy spot video, plakaty z key visualem dedykowanym każdemu z miast oraz landing page, który odwiedziło 24 tys. użytkowników. Kampania została wyemitowana w Internecie na takich platformach jak: Google, Facebook, Instagram, YouTube, VOD, Ipla, Player. Kampania była geotargetowana na wszystkie miasta biorące udział w akcji, w szczególności na użytkowników 18+ zainteresowanych tematami lokalnymi.

BO Sopot tworzą mieszkańcy

BO Sopot tworzą ludzie 🙂 Dowodem na to jest dzisiejsza Premiera filmu o Sopockim Budżecie Obywatelskim, w którym wystąpili mieszkańcy miasta. Mały przedsmak możecie zobaczyć poniżej. Lubimy takie pomysły!

Opublikowany przez Związek Miast Polskich 14 kwietnia 2018

Towarzyszyły jej działania public relations skierowane do mediów o zasięgu ogólnopolskim
i lokalnym. Temat kampanii podjęły m.in. takie media jak: Polityka, Polska The Times, Rzeczpospolita, Telewizja Polska, media lokalne i branżowe, o profilu samorządowym
i marketingowym.

Sam urządzaj swoje miasto

Andrzej Porawski w materiale Polityka o kampanii „Sam urządzaj swoje miasto” 🙂 Podawajcie dalej i zachęcajcie innych do aktywnego udziału w życiu swojej okolicy ?Więcej też na ➡️bit.ly/2MaSOyd oraz ➡️ miasta.pl/kampania.

Opublikowany przez Związek Miast Polskich 11 czerwca 2018

Kampania dotarła do prawie 9 mln użytkowników Internetu. Spot obejrzało ponad 1,6 mln mieszkańców, a prawie 1,8 mln podjęła działanie, by dowiedzieć się, w jaki sposób można zaangażować się w życie miasta.

„Jesienią planujemy kontynuację kampanii. Miasta bardzo chętnie włączają się w tego typu inicjatywy. Naszą rolą jest edukacja mieszkańców i dostarczanie im wiedzy na temat narzędzi i możliwości, jakimi dysponują samorządy, a także budowanie dobrych relacji z mieszkańcami – komentuje Andrzej Porawski, dyrektor Biura Związku Miast Polskich.

Kampanię opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej 

Więcej informacji:
www.miasta.pl

Fabryka Komunikacji Społecznej Sam urządzaj swoje miasto Związek Miast Polskich


Nazwa kampanii:
Sam urządzaj swoje miasto
Czas:
2018.5.24
Nadawca:
Samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich
Media:
internet, citylighty, miejskie przestrzenie plakatowe i nośniki elektroniczne
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Mieszkańcy polskich miast
Hasło kampani:
Sam urządzaj swoje miasto





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek