Safety before Selfie
Robienie selfie podczas prowadzenia samochodu potrafi spowolnić reakcję kierowcy aż o 38%.
Przypomina o tym Safety before Selfie, akcja społeczna wymyślona i zrealizowana przez egipską agencję Moneim + Gado. Kampania to tzw. agency self-promo, czyli autopromocja zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach, ale z powodzeniem można ją kierować do każdej osoby, która ma prawo jazdy. I smartfona.
Nazwa kampanii:
Safety before selfie
Czas:
2021.8.5
Nadawca:
Moneim + Gado, Egypt
Media:
print
Wykonawca:
Moneim + Gado, Egypt
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze