logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko
   ──────  05.08.2009

Rzeka na OIOMie



Torebka z życiodajnym płynem ma w sobie wodę zamiast krwi by uświadomić, że utrzymanie rzek jest gwarancją ciągłości życia na ziemi. Niestety, rzeki albo wysychają albo są zanieczyszczane i jest ich przez to coraz mniej. Brazylijska organizacja Univali, alby zobrazować skalę problemu, odwołała się do prostego skojarzenia – obrazu plastikowego worka krwi ratującego życie. Zastępując krew wodą nadawca informuje o niezwykłej ważności wody dla człowieka oraz o niebezpieczeństwach i konsekwencjach związanych z jej utratą. Namawia do dbałości o jej jakość i ilość.

Celem akcji jest podkreślenie wagi problemów związanych z ekologią oraz wykreowanie właściwych proekologicznych zachowań. Dzięki akcji zweryfikowano zagrożenia ekologiczne w wodzie oraz dokonano analizy negatywnego wpływu na organizmy wodne (basen wodny Santa Catarina). To krok do odzyskania terenów zdegradowanych, ochrony siedlisk przyrodniczych i bioróżnorodności oraz promowanie zrównoważonego rozwoju i edukacji ekologicznej.

Oprócz promowania wiedzy dla obecnych pokoleń, Univali uczy także myśleć o przyszłości. Kampania została wyróżniona nagrodą Fritz Muller Award, sponsorowaną przez FATMA (Fundacja na rzecz środowiska Santa Catarina) w kategorii zrównoważonego rolnictwa, w uznaniu za pracę w zakresie badań w dorzeczu Santa Catarina i wszystkich otaczających go wód. Jak powiedział Leonardo da Vinci: “Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość”.
K. Wiśniewska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Blood bag
Czas:
2009.8.1 - 2009.8.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Universidade do Vale do Itajaí, Extensão Rural de Santa Catarina
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Kaapora (Florianópolis)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Preservar as bacias hidrográficas é garantir a continuidade da vida (Utrzymywanie rzek stanowi gwarancję ciągłości życia)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek