logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rywalizacja o najlepszy dzień w eko-biurze
28.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rywalizacja o najlepszy dzień w eko-biurze



Fundacja Aeris Futuro zaprasza pracowników firm, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych do włączenia się w obchody Dnia Eko-biura – 1 października – i wzięcia udziału w konkursie na najciekawsze sprawozdanie z tego dnia.

Można zorganizować dzień bez samochodu albo carpooling – czyli dotarcie do pracy kilku osób wspólnie jednym samochodem. Można tego dnia nie korzystać z drukarki oszczędzając papier i prąd albo korzystać oszczędnie drukując dwustronnie, zbierając makulaturę i wykorzystując stare jednostronne wydruki jako notes na notatki. Dobrze jest w chwili przerwy poćwiczyć na świeżym powietrzu.

Relacje należy przesyłać na adres: konkurs@aeris.eko.org.pl do 10 października. Na zwycięski zespół czeka ekologiczny wyjazd integracyjny. Udokumentowane akcje zostaną zaprezentowane na Targach Dobrych Praktyk w Warszawie (20 października). Wtedy też wręczona zostanie główna nagroda.

Wskazówki oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: www.aeris.eko.org.pl.

Konkurs jest częścią kampanii „Sukces to nasze naturalne środowisko”, która odpowiada na potrzebę pogłębiania świadomości ekologicznej pracowników firm i instytucji publicznych. Idee zrównoważonego rozwoju mogą być spełnione w miejscu pracy poprzez stworzenie tak zwanego „eko-biura”, w którym oszczędnie gospodaruje się energią i innymi zasobami (np. papier, woda) oraz poprzez organizację „zielonych wydarzeń”. „Zielone wydarzenia” to takie, którym na każdym etapie towarzyszy dbałość o minimalizację ich negatywnego wpływu na środowisko, a jednocześnie o maksymalizację ich pozytywnego oddziaływania na społeczności lokalne.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek