Ruszyła kolejna odsłona kampanii Fundacji Hospicyjnej. Głównym celem 7. edycji kampanii „Hospicjum to też życie” jest zachęcenie do wsparcia Funduszu Dzieci Osieroconych. Środki z FDO są przeznaczane na wspieranie osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów. Kampania trwa od 23 września do 31 grudnia 2010 roku.
Bohaterem tegorocznej kampanii, do którego odwołują się plakaty i spoty radiowe, jest słoń. Słonie są zwierzętami, które nawiązują między sobą silne relacje i bardzo cierpią po śmierci bliskich – stąd skojarzenie z dziećmi, które straciły rodziców. Na portalu Facebook akcję promuje symbol kampanii – słonik Tumbo.
Aby wesprzeć kampanię można dowolną techniką narysować słonia. Do rysowania zapraszane są także znane osoby. Wszystkie prace publikowane na bieżąco na stronie Słonika Tumbo na Facebooku, zbierane są do 15 grudnia. Następnie odbędzie się aukcja, z której zysk zasili Fundusz Dzieci Osieroconych.
Fundusz można również wesprzeć wysyłając SMSa pod numer o treści POMAGAM pod numer 7279.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS