logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rysunki dziecka mogą dużo zdradzić
04.12.2011
Tematy: Kampanie, Norwegia, Walka z wykluczeniem społecznym

Rysunki dziecka mogą dużo zdradzić

Your browser does not support the video tag.


Im dalej tym szarzej i smutniej, ale happy end jest możliwy. O dzieciństwie i dorastaniu dziewczynki opowiadają wykonywane przez nią autoportrety. Na początku są typowo dziecięce i kolorowe, stopniowo ewoluują w bardziej dojrzałe, ale szare i smutne.

Kiedy bohaterka rysunkowej historii leży na ulicy, może wydawać  się, że to już koniec jej dzieciństwa. Wtedy, tuż obok, pojawia się ręka osoby dorosłej, która trzyma gumkę i ściera pesymistyczne zakończenie historii.

Spot jest częścią kampanii „Fosterhjemskampanje” ("Kampania na rzecz rodzin zastępczych") przygotowanej na zlecenie Norweskiego Departamentu do spraw Dzieci, Młodzieży i Spraw Rodzinnych. Jak głosi hasło: „Det er aldri for sent a hjelpe noen pa rett vei” ("Nigdy nie jest za późno, aby pomóc niektórym znaleźć dobrą drogę"). Celem kampanii jest apel o pomoc w znalezieniu rodzin zastępczych dla młodzieży w wieku 15-17 lat.
 
Mocny punkt kreacji to pomysł na „narysowanie” upływu czasu i tego jak w miarę uływu lat zmieniają się dziecięce emocje.
P. Ruszkowska



Nazwa kampanii:
Fosterhjemskampanje
Czas:
2011.11.28
Nadawca:
Norweski Departament do spraw Dzieci, Młodzieży i Spraw Rodzinnych
Media:
Internet
Wykonawca:
Try/Apt
Adresaci:
Osoby dorosłe, małżeństwa
Hasło kampani:
Det er aldri for sent a hjelpe noen pa rett vei (Nigdy nie jest za późno, aby pomóc niektórym znaleźć dobrą drogę)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek